Archief - BF3 specs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Neoken

Legacy Member
Uw GPU is te zwak vrees ik. Je kan het altijd eens proberen met alles op low en een lage resolutie, maar dan nog heb ik mijn twijfels.

tim521

Legacy Member
Bij minimum klopt alles behalve Video Card en ik heb: You Have: ATI Radeon HD 4300/4500 Series
En info die zij bijgeven: Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Click here for the latest Video drivers.

Yvezz

Legacy Member
Wel, zoals voorgesteld, update uw videokaart, maw, koop een nieuwe/2ehandse, beter dan de huidige.

tim521

Legacy Member
maar op yt zie ik mensen die met dezelfde videokaart (hetzelfde geheugen) dat op mid en sommige opties op high kunnen draaien?

Portal

Legacy Member
MW2 is totaal niet te vergelijken met BF3 (qua graphics en qua gameplay ;))
Beste is om het spel te testen met je huidige setup. Werkt dit niet kan je nog altijd je systeem upgraden

tim521

Legacy Member
Ja oké, was zowiezo al vanplan voor nieuwe pc te bouwen, maar kun jij anders een setup samen stellen of iemand anders? mijn budget: max €600 en goeie graphics kaart voor hardcore gamen. hardeschijf en cd/dvd rom die ik nu heb kan ik gewoon behouden

Neoken

Legacy Member
Pakt u iets zoals een AMD 955, HD 6870 en 8GB RAM, met een compatibel moederbord en voldoende voeding. Dat zal u alleszins niet meer dan 600 euro kosten, en is voldoende om BF3 op high te draaien afhankelijk van uw resolutie.

Maar ik zou het gewoon hier eens vragen. Genoeg mensen om u te helpen daar. ;)

Woodster

Legacy Member
tim521 zei:
Ja oké, was zowiezo al vanplan voor nieuwe pc te bouwen, maar kun jij anders een setup samen stellen of iemand anders? mijn budget: max €600 en goeie graphics kaart voor hardcore gamen. hardeschijf en cd/dvd rom die ik nu heb kan ik gewoon behouden

Voor 600 euro max ga je nooit 'hardcore' kunnen gamen hoor..

Xtralecherus

Legacy Member
Een goede setup voor BF3 is toch een i5 2500(k), 8gb ram is toch goedkoop, bijhorend moederbord, gfx kaart een AMD 6950, kunt ge zeker op medium spelen en high. Mijn setup is bijna in orde juist mijn gfx kaart eens updaten naar de nieuwste die uitkomen, maar zijn helaas nog te duur naar mijn goesting.

dawnzolino

Legacy Member
L3ThaL zei:
Een goede setup voor BF3 is toch een i5 2500(k), 8gb ram is toch goedkoop, bijhorend moederbord, gfx kaart een AMD 6950, kunt ge zeker op medium spelen en high. Mijn setup is bijna in orde juist mijn gfx kaart eens updaten naar de nieuwste die uitkomen, maar zijn helaas nog te duur naar mijn goesting.

maak daar maar high/ultra op 1920*1080 zelf van :)

dus op een 1440* resolutie is die ultra sittings ;)

OxYg3N

Legacy Member
Ik wil deze topic niet verstoren, maar op het algemene topic werd er niet op geantwoord.

Ik zit hier met

(laptop)
i3 350m
hd5650m
4gb ram

Is hij draaibaar op mijn laptop?

vriendelijke groet en bedankt

dawnzolino

Legacy Member
ik weet niet de prestaties op een mobiele GPU, maar ik denk toch dat het speelbaar gaat zijn op low-med ;)

OxYg3N

Legacy Member
timmyfrag zei:
ik weet niet de prestaties op een mobiele GPU, maar ik denk toch dat het speelbaar gaat zijn op low-med ;)

Er is nergens een demo ofzo die ik kan testen? Ik heb nl. gelezen dat er enkel een open beta is geweest.


groeten

Xtralecherus

Legacy Member
je laptop zal BF3 kunnen runnen met alles op low settings en wsl met een FPS van rond de 30.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan