fredje29
Legacy Member
Ik heb juist BF2 nog eens vanonder het stof gehaald. Ik heb het geïnstalleerd en alles geupdated met patch 1.5
Nu als ik mij aanmeld op een server en mijn kit wil selecteren verdwijnt BF2 en kom ik terug op mijn desktop.
Ik heb dit vroeger ook nog gehad als ik me herinner, maar weet niet meer hoe ik het opgelost heb.
Iemand en idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Nu als ik mij aanmeld op een server en mijn kit wil selecteren verdwijnt BF2 en kom ik terug op mijn desktop.
Ik heb dit vroeger ook nog gehad als ik me herinner, maar weet niet meer hoe ik het opgelost heb.
Iemand en idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
