vince23
Legacy Member
Hey,
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een Strategy & Simulation game zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij shooters de games van 2011 van shooters.
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een Strategy & Simulation game zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij shooters de games van 2011 van shooters.
