vince23
Legacy Member
Hey,
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een racegame of free roaming game zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij shooters de games van 2011 van shooters.
vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een racegame of free roaming game zijn...
MVG
PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij shooters de games van 2011 van shooters.



Helmet cam was te awesome. Had daar eigelijk weinig problemen mee, stond altijd op bij mij. En snelheidsgevoel was serieus aanwezig. Een intense beleving dat ik nog niet veel ervaren heb. Jammer dat de handling niet echt geweldig was, anders had ik het spel langer dan 2 weken gespeeld 

