Bengie
Legacy Member
Jo de manne.............
Tis al een tijdje geleje dak de bengaz site heb geupdate...Ik had het nl. te druk met een paar andere projecten en heb ik het een bikke verwaarloosd.
Nu vraag ik ff jullie hulp om hier in deze thread wat problemen EN oplossingen te posten ( te verzamelen uit andere threads) voor problemen en vragen die hier de laatste tijd aan bod zijn gekomen.
Want ik weet sowieso dak toch dingen ga vergeten te beantwoorden.
Nog een vraag.
Wat zouden jullie verbeterd willen zien aan die site.....?
alvast bedankt voor de hulp
grtz
b.
Tis al een tijdje geleje dak de bengaz site heb geupdate...Ik had het nl. te druk met een paar andere projecten en heb ik het een bikke verwaarloosd.
Nu vraag ik ff jullie hulp om hier in deze thread wat problemen EN oplossingen te posten ( te verzamelen uit andere threads) voor problemen en vragen die hier de laatste tijd aan bod zijn gekomen.
Want ik weet sowieso dak toch dingen ga vergeten te beantwoorden.
Nog een vraag.
Wat zouden jullie verbeterd willen zien aan die site.....?
alvast bedankt voor de hulp
grtz
b.


