Archief - Belgische Monopoly gezocht!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DrOpshOt

Legacy Member
Weet er iemand of er een Belgische versie van het spel monopoly bestaad voor PC ? Zoja waar kan ik het kopen? tnx voor help. :niceone:

fulcoboy

Legacy Member
DrOpshOt zei:
Weet er iemand of er een Belgische versie van het spel monopoly bestaad voor PC ? Zoja waar kan ik het kopen? tnx voor help. :niceone:

Monopoly 3 :niceone:

m4nTiS

Legacy Member
euh...ik heb onlangs gewoon Monopoly gekocht in de Makro...zag m staan voor €6... d8 bij mezelf: daar kunde ni voor sukkele... (+ ben immers altijd al een Monopoly liefhebber geweest)

En om na dit rond de pot gedoe, op uw vraag te antwoorde :p

In de versie die ik heb kan je gewoon de Belgische kaart selecteren...je kan ook kiezen tuusen Belgische Franken en Euro's....

Of guldens...want tis en blijft eigenlijk een Nederlandse versie...dus de stemmen etc zijn in het "Hollands"...kan irritant zijn...mor ge kunt t uitzetten :)

Verder kunde nog een x aantal ander speelvelden kiezen...en met max. 6 spelers op uw pc spelen...of online (mor das best via IP want ge vindt bijna niemand online)

GameBrain

Legacy Member
Dat kreeg je een tijd geleden gratis bij aankoop van een doos ontbijtgranen. Die met den tijger, den aap en misschien nog bij andere ook. Heb nog ergens enkele exemplaren liggen denk ik.

DrOpshOt

Legacy Member
GameBrain zei:
Dat kreeg je een tijd geleden gratis bij aankoop van een doos ontbijtgranen. Die met den tijger, den aap en misschien nog bij andere ook. Heb nog ergens enkele exemplaren liggen denk ik.

Is het de versie Monopoly 3 ? Zoja ben ik bereid het te kopen als je het verkoopt tenminste.Laat me iest weten!

DrOpshOt

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
euh...ik heb onlangs gewoon Monopoly gekocht in de Makro...zag m staan voor €6... d8 bij mezelf: daar kunde ni voor sukkele... (+ ben immers altijd al een Monopoly liefhebber geweest)

En om na dit rond de pot gedoe, op uw vraag te antwoorde :p

In de versie die ik heb kan je gewoon de Belgische kaart selecteren...je kan ook kiezen tuusen Belgische Franken en Euro's....

Of guldens...want tis en blijft eigenlijk een Nederlandse versie...dus de stemmen etc zijn in het "Hollands"...kan irritant zijn...mor ge kunt t uitzetten :)

Verder kunde nog een x aantal ander speelvelden kiezen...en met max. 6 spelers op uw pc spelen...of online (mor das best via IP want ge vindt bijna niemand online)

Is da Monopoly 3 ? en met die IP bedoel je dat je al iemand moet kennen die online is en zo zijn IP intype om te kunne spelen? Vreemd want das toch een veel gespeelt spel dacht ik ?

ty

m4nTiS

Legacy Member
Het heet gewoon "Monopoly"

Staat wel bij: Nieuwe Editie

En het is uitgegeven door Infogrames en Hasbro (deze hebben de rechten op het spel)


Zoals ik zei heb ik de mijne van bij de Makro...maar kheb m ook zien staan bij Fnac

Verdere info...misschien eens kijken op www.hasbro.be ?


En wat dat ip betreft...idd, je moet iemand kennen die het spel ook heeft.
Er is dan wel een functie die automatisch zoekt naar andere spelers die ook online zijn...dit spel is online echter niet zo een veelgespeeld spel...dus daarvoor moet ge het al ni kopen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan