euh...ik heb onlangs gewoon Monopoly gekocht in de Makro...zag m staan voor €6... d8 bij mezelf: daar kunde ni voor sukkele... (+ ben immers altijd al een Monopoly liefhebber geweest)
En om na dit rond de pot gedoe, op uw vraag te antwoorde
In de versie die ik heb kan je gewoon de Belgische kaart selecteren...je kan ook kiezen tuusen Belgische Franken en Euro's....
Of guldens...want tis en blijft eigenlijk een Nederlandse versie...dus de stemmen etc zijn in het "Hollands"...kan irritant zijn...mor ge kunt t uitzetten
Verder kunde nog een x aantal ander speelvelden kiezen...en met max. 6 spelers op uw pc spelen...of online (mor das best via IP want ge vindt bijna niemand online)