Archief - Belgisch Kampioenschap FM2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje2000

Legacy Member
FMBel houdt dit jaar opnieuw een Belgisch Kampioenschap Football Manager 2012.
Daarin wordt gezocht naar de beste Belgische FM speler. Het BK is ondertussen aan zijn 6de editie toe!

Het BK FM2012 wordt gespeeld via challenges.
Er zijn verschillende rondes en iedere ronde kan de speler kiezen uit verschillende types van ploegen, zonder juist te weten met welke ploeg er zal moeten gespeeld worden. Als iedereen gekozen heeft worden de namen van de ploegen bekend gemaakt en kun je een savegame downloaden waarmee je moet spelen.
Enkel in de finale speelt iedereen met dezelfde ploeg.

Inschrijven kan op FMBel in dit topic: Inschrijvingen
Meer info vind je terug op dit forum: Belgisch Kampioenschap FM2012

De inschrijvingen lopen van zondag 5 februari tot en met zondag 26 februari, dus wees er op tijd bij!

Quecera

Legacy Member
Moest er een andere manier zijn om dit te doen had ik mij direct ingeschreven, zoals ik elk jaar wel wou doen, MAAR, door regels als deze: "Je kan zoveel herbeginnen als je zelf wil, zolang je de deadline maar haalt." heeft dit toernooi geen enkel nut.

"Cheaters worden gediskwalificeerd van het toernooi en verbannen van FMBel." - Als je een match verliest en gewoon terug de savegame van ervoor laadt is 1 van de zotste "cheats" van dit spel :') en dat is wel toegelaten

Fredje2000

Legacy Member
Quecera zei:
Moest er een andere manier zijn om dit te doen had ik mij direct ingeschreven, zoals ik elk jaar wel wou doen, MAAR, door regels als deze: "Je kan zoveel herbeginnen als je zelf wil, zolang je de deadline maar haalt." heeft dit toernooi geen enkel nut.

"Cheaters worden gediskwalificeerd van het toernooi en verbannen van FMBel." - Als je een match verliest en gewoon terug de savegame van ervoor laadt is 1 van de zotste "cheats" van dit spel :') en dat is wel toegelaten

Ik vrees dat je het niet goed begrepen hebt.
Je mag in die drie weken zoveel herbeginnen (van in het begin) als je wil. Dat kunnen we trouwens ook niet controleren.
Er wordt wel gecontroleerd hoe vaak er gesaved wordt en net als vorig jaar zal daar een limiet op staan. Je kan dus niet voor elke wedstrijd saven.

BBQezel

Legacy Member
Waarom niet een Kampioenschap maar met tactieken ? Bij onze buren doen ze het zo en is het tenminste eerlijk omdat het ook gesimuleerd wordt door een moderator

Fredje2000

Legacy Member
BBQezel zei:
Waarom niet een Kampioenschap maar met tactieken ? Bij onze buren doen ze het zo en is het tenminste eerlijk omdat het ook gesimuleerd wordt door een moderator

Omdat dit een ander soort competitie is?
We hebben ook uitdagingen, records, sign-up games, 1-1 challenges, ...
Dit is gewoon het Belgisch Kampioenschap.

Fredje2000

Legacy Member
De inschrijvingen zijn ondertussen gestart.
Inschrijven kan tot en met zondag 26 februari.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan