Archief - Belgian Masters site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stYnG

Legacy Member
Na de Belgische ranking (Belgian Masters 1v1 rankings - SC2Ranks) heb ik ook besloten om een kleine Belgische sc2 site te maken. De bedoeling is om zoveel mogelijk informatie over te brengen aan Belgische spelers. Zo wil ik er voor zorgen dat ALLE Belgische spelers weten wanneer precies Benelux toernooien zullen plaats vinden. Zo weet ik nog goed dat de Walen nog nooit gehoord hadden van de IeSF Qualifiers (ondertussen al lang gewonnen door orly).

Is bescene.net niet voldoende? Volgens mij niet. De site is veel te ontoegankelijk voor onze Waalse vrienden, en de site is niet alleen aan sc2 gewijd.

Ik heb de site gemaakt met een "make your free website"-site, dus de layout is niet helemaal wat het zou moeten zijn. Zo lang het proper is en voldoende informatie weergeeft, is het voor mij voldoende.

De site in kwestie: Belgian Masters a Belgian community site

Ik zal proberen zoveel mogelijk Benelux toernooi nieuws te posten, maar ook nieuws over Belgische spelers (bv. orly qualified voor dreamhack winter 2011 of Elvis naar team BLAST) en over de Belgische ranking. Ondertussen blijf ik de Belgian diamond / master / grandmaster ranking updaten.

Suggesties en kritiek zijn altijd welkom. Hou wel in je achterhoofd dat de site gemaakt is met een free hosting site, en dat ik dus bepaalde dingen niet kan veranderen (bv. de mooie dame bij "contact us").

wireke

Legacy Member
Fantastisch initiatief. Als ge ergens hulp wilt, mijn inbox staat altijd open :)

DEEPEESSS

Legacy Member
Tof gedaan inderdaad, zeker om het voor gans België te regelen :)

willonic

Legacy Member
Super initiatief. Kwil gerust wel helpen met nieuwsposten en dergelijke van zodra ik mijn computer terug heb van Alternate en van mijn examens vanaf ben.. -_-"

stYnG

Legacy Member
Bedankt! Uiteraard kan ik alle hulp gebruiken :). Als je mee wil schrijven / mij wil updaten over nieuws / andere dingen wil doen, mag je mij altijd contacteren!

[F6]Harvester

Legacy Member
goed gedaan

(klein foutje als ge op de link klikt van myblast.eu )

waterdust

Legacy Member
Bescheiden, maar overzichtelijke site.
Ik vind em goed zonder meer.
Altijd leuk om de community een duw in de rug te geven.
GJ

Cold3rk3

Legacy Member
Mooi gedaan lew!

Misschien één of andere webdesigner die gratis wilt helpen.

stYnG

Legacy Member
Bedankt :p! Ik heb de komende weken veel te weinig tijd om het nog veel te updaten. Zo zou er nog een post moeten komen met de winnaars van BSC III en van de IEM qualifier. Als er mensen geïnteresseerd zijn om te schrijven: je mag mij altijd pmen!

stYnG

Legacy Member
Kleine update:
- 2 nieuwe writers: zorrotwee (nl) en bugs (fr).
- Belgische sites en fora (met oa 9lives forum) staan nu op de home pagina, zodat iedereen een overzicht heeft van welke Belgische sc2 sites er op dit moment zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan