stYnG
Legacy Member
Na de Belgische ranking (Belgian Masters 1v1 rankings - SC2Ranks) heb ik ook besloten om een kleine Belgische sc2 site te maken. De bedoeling is om zoveel mogelijk informatie over te brengen aan Belgische spelers. Zo wil ik er voor zorgen dat ALLE Belgische spelers weten wanneer precies Benelux toernooien zullen plaats vinden. Zo weet ik nog goed dat de Walen nog nooit gehoord hadden van de IeSF Qualifiers (ondertussen al lang gewonnen door orly).
Is bescene.net niet voldoende? Volgens mij niet. De site is veel te ontoegankelijk voor onze Waalse vrienden, en de site is niet alleen aan sc2 gewijd.
Ik heb de site gemaakt met een "make your free website"-site, dus de layout is niet helemaal wat het zou moeten zijn. Zo lang het proper is en voldoende informatie weergeeft, is het voor mij voldoende.
De site in kwestie: Belgian Masters a Belgian community site
Ik zal proberen zoveel mogelijk Benelux toernooi nieuws te posten, maar ook nieuws over Belgische spelers (bv. orly qualified voor dreamhack winter 2011 of Elvis naar team BLAST) en over de Belgische ranking. Ondertussen blijf ik de Belgian diamond / master / grandmaster ranking updaten.
Suggesties en kritiek zijn altijd welkom. Hou wel in je achterhoofd dat de site gemaakt is met een free hosting site, en dat ik dus bepaalde dingen niet kan veranderen (bv. de mooie dame bij "contact us").
Is bescene.net niet voldoende? Volgens mij niet. De site is veel te ontoegankelijk voor onze Waalse vrienden, en de site is niet alleen aan sc2 gewijd.
Ik heb de site gemaakt met een "make your free website"-site, dus de layout is niet helemaal wat het zou moeten zijn. Zo lang het proper is en voldoende informatie weergeeft, is het voor mij voldoende.
De site in kwestie: Belgian Masters a Belgian community site
Ik zal proberen zoveel mogelijk Benelux toernooi nieuws te posten, maar ook nieuws over Belgische spelers (bv. orly qualified voor dreamhack winter 2011 of Elvis naar team BLAST) en over de Belgische ranking. Ondertussen blijf ik de Belgian diamond / master / grandmaster ranking updaten.
Suggesties en kritiek zijn altijd welkom. Hou wel in je achterhoofd dat de site gemaakt is met een free hosting site, en dat ik dus bepaalde dingen niet kan veranderen (bv. de mooie dame bij "contact us").



! Ik heb de komende weken veel te weinig tijd om het nog veel te updaten. Zo zou er nog een post moeten komen met de winnaars van BSC III en van de IEM qualifier. Als er mensen geïnteresseerd zijn om te schrijven: je mag mij altijd pmen!