Theweeeeeeee
Legacy Member
Hallo allemaal.
Ik heb deze week battlefield 3 gekregen. Super spel, echt top!
Maar er is Weel een vervelend dingetje. Om de een of andere reden staat alles precies op 16:9 terwijl ik een 4:3 tv heb. Hierdoor wordt alles eigenlijk zeer klein en onleesbaar. Is er een manier om dit wat groter te zetten. Als dit er is ben ik een en al oor.
Alvast bedankt!
Mvg
Ik heb deze week battlefield 3 gekregen. Super spel, echt top!
Maar er is Weel een vervelend dingetje. Om de een of andere reden staat alles precies op 16:9 terwijl ik een 4:3 tv heb. Hierdoor wordt alles eigenlijk zeer klein en onleesbaar. Is er een manier om dit wat groter te zetten. Als dit er is ben ik een en al oor.
Alvast bedankt!
Mvg