spourop
Legacy Member
Ik ben van plan om een BF3 montage te maken, dus als jullie wat gameplay hebben die ik mag gebruiken, gelieve die dan op een of andere manier doortesturen of op youtube te zetten.
Het word maar een simpele montage, geen speciale effecten, gewoon kills, met daarop de battlefield3 theme song want het is gewoon om mijn imovie skills wat te verbeteren.
Alvast bedankt,
Spourop
Het word maar een simpele montage, geen speciale effecten, gewoon kills, met daarop de battlefield3 theme song want het is gewoon om mijn imovie skills wat te verbeteren.
Alvast bedankt,
Spourop

Ik had dan aan aan een vriend gevraagd of hij jou niet kon helpen maar hij heeft de zelfde problemen met het programma.