-=BYE=-RiptoR
Legacy Member
Vandaag mailtje gekregen om mijn exclusieve DLC te downloaden voor Arkham City die je kon winnen door mee te doen op batmanarkhamcitychallenge.com.
Blijkbaar gaat het hier om de "Batsuit uit de jaren 70" skin (GFWL platform gekozen).
Nog mensen die hun DLC code ontvangen hebben? Indien ja, is het ook deze skin?
Blijkbaar gaat het hier om de "Batsuit uit de jaren 70" skin (GFWL platform gekozen).
Nog mensen die hun DLC code ontvangen hebben? Indien ja, is het ook deze skin?