KingOfWoods
Legacy Member
K ik ben dus blijkbaar op elke server op steam gebanned voor te cheaten.
Nu kon ik 2 weken geleden nog perfect op elke server spelen, en derna ben ik door telenet voor 2 weken op smalband gezet.
Tijdens die 2weken heb ik pc dan maar eens geformateerd en ik wil vandaag terug cs'en maar deze geft dus aan dat ik gebanned ben omdat ik zogezegd cheat????
Kan het zijn dat er andere mensen op mijn acc hebben gespeeld of mijn key hebben genomen, want ik kon 2weken geleden nog perfect spelen.
Wat kan ik hier aan doen en hoelang is die ban?
BTW: ik heb dus niet gecheat
Nu kon ik 2 weken geleden nog perfect op elke server spelen, en derna ben ik door telenet voor 2 weken op smalband gezet.
Tijdens die 2weken heb ik pc dan maar eens geformateerd en ik wil vandaag terug cs'en maar deze geft dus aan dat ik gebanned ben omdat ik zogezegd cheat????
Kan het zijn dat er andere mensen op mijn acc hebben gespeeld of mijn key hebben genomen, want ik kon 2weken geleden nog perfect spelen.
Wat kan ik hier aan doen en hoelang is die ban?
BTW: ik heb dus niet gecheat


