Yeti_007
Legacy Member
Joh,
daarnet was ik nog vrolijk op Games02.telenet.be aan het gamen en plots werd ik gedisconnected en verwezen naar de server browser. Wanneer ik dan opnieuw die server wou selecteren kreeg ik de boodschap: 'Banned from server' en lieten ze me niet meer toe. Is er misschien een manier dat ik dat ongedaan kan maken?
Thanks
daarnet was ik nog vrolijk op Games02.telenet.be aan het gamen en plots werd ik gedisconnected en verwezen naar de server browser. Wanneer ik dan opnieuw die server wou selecteren kreeg ik de boodschap: 'Banned from server' en lieten ze me niet meer toe. Is er misschien een manier dat ik dat ongedaan kan maken?
Thanks
