myxomatose
Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen waarom ik gebanned ben,
Ik had eerst in allies mainbase (nadat mijn spitfire er boven was neergeschoten) nen jeep gepikt en wou er mee weg rijden, der liep iemand voor mij en wou die nog snel omver rijden, ik mis dieje stap uit en schiet hem omver hiervoor kreeg ik VOLLEDIG TERECHT een waarschuwing,
dan 5 min later was ik wa aan t'rondvliegen in nen b17 ik bombardeer een stelling van de allies (was dus zelf nen axis) en werd gebanned.
Ik denk dat de map Tobruk was
Ik had eerst in allies mainbase (nadat mijn spitfire er boven was neergeschoten) nen jeep gepikt en wou er mee weg rijden, der liep iemand voor mij en wou die nog snel omver rijden, ik mis dieje stap uit en schiet hem omver hiervoor kreeg ik VOLLEDIG TERECHT een waarschuwing,
dan 5 min later was ik wa aan t'rondvliegen in nen b17 ik bombardeer een stelling van de allies (was dus zelf nen axis) en werd gebanned.
Ik denk dat de map Tobruk was
