chaosman
Legacy Member
yu, ik heb dus onlangs nieuwe pc ineengestoke en alles werkt nais , ook moh en dmw ma tis e prob dak men keys kies en ik heb normaal z: vooruit, s: achteruit , q : links, ale ge snapt het wel eh..
Ik heb dus een Azerty bord en na 10 min spele springt da over op een qwerty ding
, dus zonder dat ik iets doe word men z knop bukken
en w wordt vooruit, dus men azerty keys worden qwerty, dno hoe dit op te lossen, op men andere pc werkte dit keyboard perfect dus ik zou niet weten wat er juist mis is, btw het is een packardbell toetsenbord, een gewoon standard ding...
kan iemand me zeggen wat het probleem kan zijn
???
Thx
Ik heb dus een Azerty bord en na 10 min spele springt da over op een qwerty ding
, dus zonder dat ik iets doe word men z knop bukken
en w wordt vooruit, dus men azerty keys worden qwerty, dno hoe dit op te lossen, op men andere pc werkte dit keyboard perfect dus ik zou niet weten wat er juist mis is, btw het is een packardbell toetsenbord, een gewoon standard ding...kan iemand me zeggen wat het probleem kan zijn
???Thx


shift+alt, weet iemand hoe te verwijderen die EN versie? =)

