1_CyCo_1
Legacy Member
Hallo,heb vanaf de maandag nieuwe pc in mijn bezit...wou gisteren Doom3 eens proberen maar na een paar minuten vloog hij terug naar het bureau blad,heb gelezen dat de nieuwe driver dit zou oplossen maar weet hem nie echt te vinden,alleen de beta...als iemand de goeie weet staan?
Grtz
Grtz

