Archief - assassin's creed revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlaSander

Legacy Member
assassin's creed revelations

inleiding

Assassin's Creed: Revelations is een videospel ontwikkeld door Ubisoft Montreal en is de opvolger van Assassin's Creed: Brotherhood. Het spel wordt wereldwijd uitgegeven in november 2011 voor de PlayStation 3, Xbox 360 en Microsoft Windows, dat maakt Ubisoft op 5 mei 2011 bekend.
Net als Asssassin's Creed: Brotherhood bevat Revelations zowel een singleplayer- als een multiplayermodus. Revelations bouwt voort op de multiplayer van zijn voorloper en bevat verbeterde en uitgebreidere modus.

Singleplayer

Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood wordt de hoofdrol gespeeld door Ezio Auditore da Firenze, inmiddels is hij vijftig jaar oud. Ditmaal speelt het verhaal zich echter niet af in Italïë, maar in Constantinopel, tegenwoordig beter bekend als Istanboel. Verder kom je in de stad Cappadocië en in Masyaf, bekend van de eerste Assassin's Creed als het fort van de sluipmoordenaars.

In Revelations zal Ezio in de voetsporen treden van zijn legendarische voorvader Altaïr Ibn-Al'Ahad, de hoofdrolspeler uit de eerste Assassin's Creed, deze zit ook als speelbaar personage in de game zit. Dat komt omdat Ezio op zoek is naar speciale zegels, waarmee hij de herinneringen van Altaïr kan herbeleven. Ook is er de mogelijkheid om als Desmond aan de slag te gaan. In de Animus moet hij zijn verloren herinneringen aan elkaar knopen, waarbij puzzelen met geometrie een belangrijke rol gaat spelen.

Ezio krijgt weer nieuwe manieren om zijn tegenstander uit de weg te ruimen. Zo kan hij met zijn 'hookblade' tegenstanders naar zich toetrekken en zijn er 300 verschillende soorten bommen die Ezio kan maken en gebruiken in het spel. Eagle Vision, de gave om vriend en vijand te onderscheiden, wordt Eagle Sense en geeft ook de mogelijkheid om te zien waar personages zijn geweest en waarschijnlijk heen gaan. Verder zijn er mogelijkheden om het uiterlijk en de wapens van Ezio aan te passen.

Een andere vernieuwing is dat de zijmissies, zoals ze in de afgelopen Assassin's Creed-spellen hebben gezeten, worden ingeruild voor willekeurige gebeurtenissen die in de spelwereld voor kunnen komen, zoals een winkelberoving.

Multiplayer

In die multiplayermodus moeten spelers onder andere de omgevingen verkennen en hun slachtoffer, een andere speler, besluipen en vermoorden. Daarbij moeten ze altijd over hun schouder kijken, want zelf kunnen ze ook het doelwit van een andere speler zijn.

video

official trailer
gameplay

pictures

Xb360-assassins-creed-revelations_13177_zoom.jpg


ACR_ANIMUS_EDITION_HERO.jpg


9lives

aankondiging
search
ps3

Borri

Legacy Member
Had liever AC3 gezien maar dit is ook wel oke. De sp is altijd al leuk geweest in AC. Hopelijk wordt de mp stevig uitgebreid, die was ik toch vrij snel beu gezien. (hoewel ik echt nog wel goed was.. :cool:)

Aescullus

Legacy Member
"Dat komt omdat Ezio op zoek is naar speciale zegels, waarmee hij de herinneringen van Altaïr kan herbeleven."

Ik wil eens weten hoe ze dit gaan uitleggen. Door zijn gaves die hij heeft meegekregen omdat hij afstamt van mens & Those Who Came before?

@ Borri Goed zijn in MP is niet moeilijk hoor: NPC target locken, teammate die will killstealen molt npc en wordt dan gestunned en jij kan dan echte speler mollen :P Who needs templar vision/firecrackers when you have noobs to do it for you?

Furyan187

Legacy Member
Weet niet hoe het komt, maar bij Game Mania spelen ze nogal met die releasedata.

Normaal ging deze pas volgende week uitkomen. Ik kreeg daarnet een smsje dat ie al klaar ligt...

Kennaah

Legacy Member
Furyan187 zei:
Weet niet hoe het komt, maar bij Game Mania spelen ze nogal met die releasedata.

Normaal ging deze pas volgende week uitkomen. Ik kreeg daarnet een smsje dat ie al klaar ligt...

OMdat media markt en saturn hem al verkopen

SHIGSY

Legacy Member
Is voor een tweedehandsbak. I don't know, de klik met AC-serie heb ik niet meer kunnen maken na de eerste. Neemt niet weg dat we het zeker gaan spelen, want to know the end!

Vraeck

Legacy Member
Voor mij ook budgetbak deze. De 1 vond ik een techdemo, deel 2 vond ik super. De derde was gewoon meer van hetzelfde, tot op het saaie af. Enkel voor het verhaal wil ik nog de moeite doen...

hatetn

Legacy Member
SHIGSY zei:
Is voor een tweedehandsbak. I don't know, de klik met AC-serie heb ik niet meer kunnen maken na de eerste. Neemt niet weg dat we het zeker gaan spelen, want to know the end!



heb ik ook sinds deel 1. ik heb bij zowel 2 als brotherhood nog de LE in pre order genomen om ze dan achteraf te annuleren en het spel pas een hele tijd later op te pikken aan 20-30 euro. die eerste heeft iets gedaan waardoor ik geen enkel spel in die reeks aan de volle pot kan kopen. wss omdat het zo saai en repetitief is dat ik iedere titel met die naam ga wantrouwen terwijl ik weet dat de opvolgers pakken beter waren.

Kennaah zei:
OMdat media markt en saturn hem al verkopen

hij ligt ook al in de FRS, bart smit, dreamland.

SSSander

Legacy Member
Weet er iemand waar je de ottoman editie (die met alle dlc die eind maart uitkomt) in Belgie kunt aanschaffen? Heb hem wel op zavvi zien staan, maar nog nergens in belgie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan