[Dark-Fury]
Legacy Member
Ik heb daarnet ac revelations geinstalleerd en beginnen spelen maar die mouse sensitivity is véél te hoog.
Ze staat in de options al op het laatste maar dat helpt bijna niets.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen want het is nogal lastig om zo te spelen, 1 tikje tegen mijn muis en kben 180° gedraaid.
Ze staat in de options al op het laatste maar dat helpt bijna niets.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen want het is nogal lastig om zo te spelen, 1 tikje tegen mijn muis en kben 180° gedraaid.

