Archief - Arme ik :(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KingOfWoods

Legacy Member
I know ik zen een kieke, maja wat moet ik anders doen.

Arme ik had na vele diablo uurtjes eindelijk mijn eerste shako en een paar of Wt's gevonden. Dolblij want eindelijk eens iets met wat waarde en iets dat mijn sorcje goed kon gebruiken. Dus slim als ik ben, ga ik in een trade game en leg ze daar ergens in act 3.
Ik wil ze mat mijn sorc komen halen, maar op 5 sec was die game daar blijkbaar gesloten.
Nog 5 minuten geprobeert erin te geraken, maar game does not exist :(
Waarom mule je dan niet met friends :), hehe welke friends.

Dus kan iemand eens een tip geven voor int vervolg, op wat ik moet letten als ik zo'n town mule uitvoer.

Merci alvast

oya

Legacy Member
maak zelf een game met pass
drop je stuff
ga het halen

what you did = very dumb

Rider

Legacy Member
haha

neenee
ge moet er gewoon altijd voor zorgen dat ge lang genoeg in game blijft voor ge er uitgaat [denk meer dan 3 minuten ofzo]

eerst misschien is testen met een beetje goud vooraleer ge shako dropt??
redelijk noobishe move wel...

Smashy

Legacy Member
spliffrider zei:
haha

neenee
ge moet er gewoon altijd voor zorgen dat ge lang genoeg in game blijft voor ge er uitgaat [denk meer dan 3 minuten ofzo]

eerst misschien is testen met een beetje goud vooraleer ge shako dropt??
redelijk noobishe move wel...
da kunde idd wel doen ja, als ge geen mate hebt of niemand durft vrage om te helpe :p

as said in vorige post, ga naar #d2-etf vrage, daar vinde voor alles wel iemand die wilt mulen (hc/hcl/sc/scl) :) (mij daar ambeteren is ook een optie :p)

#d2-etf op quakenet dus :p

Heidern

Legacy Member
als ge game maakt, dan meot ge maken dat ge er nie langer dan 20 seconden in blijft anders as ge game verlaat, dan zal het direct verwijderd worden, als ge minder dan 20 seconden blijft, dan blijft da game nog bestaan vo 5 minuten ofzo

oya

Legacy Member
Heidern zei:
als ge game maakt, dan meot ge maken dat ge er nie langer dan 20 seconden in blijft anders as ge game verlaat, dan zal het direct verwijderd worden, als ge minder dan 20 seconden blijft, dan blijft da game nog bestaan vo 5 minuten ofzo

zucht

think before you post :ironic:

alle games bestaan 1 min MINIMUM
dus ge maakt game, dropt stuff, haalt ander char en raapt et op.
simple as that

Draego

Legacy Member
Tsss, ik mule zoveel alleen, maak game MET pass, tis tenslotte een mulegame... Wacht dan 5 minuten, dan is game geburned, en dan kunde uw hele stash mulen als ge wilt... Works like a charm + 100% safe behalve als ge rd hebt ofzo want na xx minuten is game dan toch weer weg :) DUs beste is nog altijd: Voeg Dahmer toe an je f list en zit te zage aan zijne kop als ge mule nodig hebt :p

KingOfWoods

Legacy Member
cava, kzal er aan denken :)
Binnen een jaar zalk wel weer is ene vinden zeker.
Be afraid, be very afraid :woohoo:

VelVet

Legacy Member
maak game met pass wacht 5 min exit game rejoin game voor zeker te zen
drop stuff haalt ander account raapt stuff op :-)

Draego

Legacy Member
VelVet zei:
maak game met pass wacht 5 min exit game rejoin game voor zeker te zen
drop stuff haalt ander account raapt stuff op :-)

What I said dus
=[FAN]= ge hebt gelijk
En zelfmedelijden is het begin van alle ellende...

XRH_RealWarrior

Legacy Member
heb ooit op arreat summit gelezen dat:
games die minder dan 1 minuut bestaan, nog 1 minuut blijve bestaan

games die meer dan 5 minuten bestaan, blijven nog 5 minuten nabestaan (zonder dat iemand joined enzo e)

alles dertussen verdwijnt van zodra ze leeg zijn...

Smashy

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
heb ooit op arreat summit gelezen dat:
games die minder dan 1 minuut bestaan, nog 1 minuut blijve bestaan

games die meer dan 5 minuten bestaan, blijven nog 5 minuten nabestaan (zonder dat iemand joined enzo e)

alles dertussen verdwijnt van zodra ze leeg zijn...
yup, das waar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan