durchgefallen
Legacy Member
Even zitten rondkijken en kan hier maar heel weinig informatie vinden over arcade games. Mss geen slecht idee om hier je aanraders te posten
Momenteel aan het twijfelen voor Bloodrayne betrayel. Demo kon mij wel bekoren maar lees toch dat deze game a real pain in the ass is. Iemand ervaring mee?
Is de RE code veronica x hd remake trouwens de moeite? Aangezien ik een van de mensen ben die de laatste wel leuk vond was RE4 een logische keuze maar 20€ voor een game van meer dan 10 jaar oud vind ik best wel veel. Zeker als je weet dat je voor die prijs ook crysis binnenkort kunt kopen en beyond good and evil voor veel minder te koop is
Momenteel aan het twijfelen voor Bloodrayne betrayel. Demo kon mij wel bekoren maar lees toch dat deze game a real pain in the ass is. Iemand ervaring mee?
Is de RE code veronica x hd remake trouwens de moeite? Aangezien ik een van de mensen ben die de laatste wel leuk vond was RE4 een logische keuze maar 20€ voor een game van meer dan 10 jaar oud vind ik best wel veel. Zeker als je weet dat je voor die prijs ook crysis binnenkort kunt kopen en beyond good and evil voor veel minder te koop is