moordact
Legacy Member
als je galactic bent , doe je je mount aan en doe je autorun tegen de schuine wande van de tunnel..
om de X keer schiet je zo even omhoog .
als je dan de afk status hebt gehad , komt er is back from afk..
kan je echt uren en uren afken..
de muren die ik bedoel zijn die op de main lvl .
Van galactic fleet.
de verbindings tunnels om naar het middenstuk (vip) te gaan.. daar zijn zo wat schuine wanden. moet je maar ff proberen !
zal screens morgen uploade als men spel terugopstaat!
om de X keer schiet je zo even omhoog .
als je dan de afk status hebt gehad , komt er is back from afk..
kan je echt uren en uren afken..
de muren die ik bedoel zijn die op de main lvl .
Van galactic fleet.
de verbindings tunnels om naar het middenstuk (vip) te gaan.. daar zijn zo wat schuine wanden. moet je maar ff proberen !
zal screens morgen uploade als men spel terugopstaat!



