Archief - Anti-afk techniekje , compleet legaal!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moordact

Legacy Member
als je galactic bent , doe je je mount aan en doe je autorun tegen de schuine wande van de tunnel..

om de X keer schiet je zo even omhoog .
als je dan de afk status hebt gehad , komt er is back from afk..

kan je echt uren en uren afken..

de muren die ik bedoel zijn die op de main lvl .
Van galactic fleet.
de verbindings tunnels om naar het middenstuk (vip) te gaan.. daar zijn zo wat schuine wanden. moet je maar ff proberen !

zal screens morgen uploade als men spel terugopstaat!

?therapy?

Legacy Member
Iedereen kan gewoon autorun aanzetten en tegen een muur aanlopen ze. :p
Gebruiken ze al sinds eerste dag van de pre-order launch om niet in de Q te geraken

Timoca

Legacy Member
aah gulie bent die klootzakskes die er voor zorgen dan die queue ni vooruit gaat ^.^

BelgianTerror

Legacy Member
Toen ik de eerste keer mijn server (Red Eclipse) selecteerde queue van 15min, sindsdien nooit meer een queue gehad op die server :p

Darius Craven

Legacy Member
Ga een keer in de queue staan zoals al de rest godver... :)

Nuja, op Bao-Dur nog nooit moeten wachten maar toch!

Levicious

Legacy Member
?therapy? zei:
Iedereen kan gewoon autorun aanzetten en tegen een muur aanlopen ze. :p
Gebruiken ze al sinds eerste dag van de pre-order launch om niet in de Q te geraken

Autorun werkt bij mijn weten niet meer. Krijg nog disco's als ik autorun gebruik hoor. Int begin lukte dit , nu niet meer.
Omdat je dan toch de status : "afk from keyboard" zal krijgen.

Geen idee of "iets" op uw toetsenbord zetten nog helpt.

Maar is eigenlijk niet meer nodig want de queues zijn grotendeels opgelost :)

?therapy?

Legacy Member
Nuja, ik deed het sowieso niet. :p Had het gewoon gehoord van mensen uit men guild. :D
En inderdaad, queue's zijn toch weg dus het maakt niet uit

D.li

Legacy Member
Logitech G19 macrotje vooruit, 1min wachten, achteruit, 1 min wachten, vooruit , ....

BeeLz

Legacy Member
?therapy? zei:
Nuja, ik deed het sowieso niet. :p Had het gewoon gehoord van mensen uit men guild. :D
En inderdaad, queue's zijn toch weg dus het maakt niet uit

queues zijn hier nog niet weg hoor :p

?therapy?

Legacy Member
10minuten wachten maakt me nu niet direct iets uit alleszins. :p De lange queues van uren zijn weg ^^

BeeLz

Legacy Member
?therapy? zei:
10minuten wachten maakt me nu niet direct iets uit alleszins. :p De lange queues van uren zijn weg ^^

deze voormiddag had ik toch al een queue van meer dan een uur, 's avonds zal het allicht meer zijn dus dit helpt wel

moordact

Legacy Member
Levicious zei:
Autorun werkt bij mijn weten niet meer. Krijg nog disco's als ik autorun gebruik hoor. Int begin lukte dit , nu niet meer.
Omdat je dan toch de status : "afk from keyboard" zal krijgen.

Geen idee of "iets" op uw toetsenbord zetten nog helpt.

Maar is eigenlijk niet meer nodig want de queues zijn grotendeels opgelost :)

ik zit in legends of lettow .. queues vn 800 nogsteeds hoor :o

en met dit truckje schiet je om de X tijd ff omhoog en als je dan als in de afk modus staat wordt je er weer uitgezet :) daarom werkt deze nogsteeds

Fdzzaigl

Legacy Member
Er zijn wel degelijk al mensen van mijn guild gereport en gewaarschuwd geweest door zo'n trucjes.

Ge doet ze best in een private instance (bv: je schip) waar niemand het ziet als ge dan toch echt efjes AFK moet gaan.

Wat makkelijker is, is om gewoon iets redelijk zwaars op je "turn left/right" knop te zetten, dan draait je char rond en ga je niet afk.

SHIGSY

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
Wat makkelijker is, is om gewoon iets redelijk zwaars op je "turn left/right" knop te zetten, dan draait je char rond en ga je niet afk.

Ah, dat verklaart meteen iets wat ik een paar dagen geleden gezien heb. Had eerst iets van "silly RP'ers". :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan