wisco
Legacy Member
naar dit spel kijk ik echt uit. gaat volledig in 3d zijn.
op anno1503.com staan al screenshots. maar er zijn ook nieuwe te vinden ( http://www.gamestar.de/magazin/previews/strategie/20023/ )
op anno1503.com staan al screenshots. maar er zijn ook nieuwe te vinden ( http://www.gamestar.de/magazin/previews/strategie/20023/ )