NecromanX
Legacy Member
Is er iemand die dat nog speelt?
Het zit dus zo, ik heb hier Anarchy Online origineel liggen + press account... (nooit moeten betalen dus :/), maar ik ben hem eigenlijk al poosje beu vooral omdat met de expansions het toch veel leuker is (vehicles enzo). Dus wil ik die eigenlijk verkopen + account. Mn vraag is natuurlijk of dit zomaar kan want zoon account, daar bespaar je toch wel wat mee :c
Het zit dus zo, ik heb hier Anarchy Online origineel liggen + press account... (nooit moeten betalen dus :/), maar ik ben hem eigenlijk al poosje beu vooral omdat met de expansions het toch veel leuker is (vehicles enzo). Dus wil ik die eigenlijk verkopen + account. Mn vraag is natuurlijk of dit zomaar kan want zoon account, daar bespaar je toch wel wat mee :c