Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Babaluna zei:ik ben pas begonnen ( 3 dagen geleden^^)
zit op dien 2de server , Rimor denk ik
Moonaluna lv 34 keeper , Clan side
im hooked till WoW or EQ2 arrives :applause:

Babaluna zei:heb de Frost scythe![]()

RubiburN//Rb²n- zei:om3g4 als je nog speelt add me op msn: [email protected]![]()
