david3gti
Legacy Member
Effe een kleine vraag naar aanleiding van die post op games.telenet.be over Nascar 2005 van EA sports. Dit spel ziet er goed uit maar blijkbaar niet verkrijgbaar in Europa?
Hebben er hier mensen ervaring met een spel voor ps2 te bestellen van uit Amerika? En werkt dit op een Europese ps2?
Echt spijtig dat EA het hier niet gewoon in de winkel brengt. Nascar is veel beter dan F1 in mijn ogen...
Hebben er hier mensen ervaring met een spel voor ps2 te bestellen van uit Amerika? En werkt dit op een Europese ps2?
Echt spijtig dat EA het hier niet gewoon in de winkel brengt. Nascar is veel beter dan F1 in mijn ogen...
geen reden voor 



