Archief - Ambassadeurscertifficaat 3DS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m62power

Legacy Member
Mijn vraag is als volgende!

Ik heb in April een 3DS gekocht en dan de volgende free download's geinstalleerd


* 3D Classics Excitebike Nintendo. (free download tot 1 maand na lunch Nintendo eshop)
* 3DS Ambassadeurscertificaat Nintendo. incl. alle 10 nes classics (free download tot 11-08-2011)
* Pokedex 3D Nintendo. (free download voor altijd)
* The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition (free download tot 20-02-2012)

Zoals je ziet zijn de 2 eerste niet meer te downloaden!

Nu heb ik dit weekend de Limited Edition Zelda 3DS aangekocht en dus kan ik de eerste 2 titels nog steeds downloaden maar de andere niet!

Nu is de vraag! Weet iemand of je het 3DS Ambassadeurscertificaat Nintendo. incl. alle 10 nes classics en 3D Classics Excitebike Nintendo kan overzetten!

In mijn geval dus van mijn eerste 3DS naar mijn recente Zelda edition 3DS? En hoe doe ik dit dan en ben ik dan die software kwijt in mijn eerste 3DS?

Alvast hartelijk bedankt!

souldoubt

Legacy Member
Ik dacht dat je na de grote system update van begin december je gegevens kan overzetten, als je't overzet ben je't natuurlijk wel kwijt op je ander toestel, omdat je slechts 1 toestel hebt aangekocht voor de vooropgestelde datum, wat ook niet meer dan correct is IMO.

m62power

Legacy Member
Klopt, ik dacht ook dat dit mogelijk zou zijn maar heb het geprobeerd via gegevens overdracht en die blijkt momenteel alleen te werken van DSI naar 3DS!
De keuze 3DS naar 3DS staat er wel bij maar is niet actief en heb de allerlaatste system update op de 2 toestellen!

Ivm dat de software dan uit toestel 1 wordt verwijdert is idd niet meer dan normaal of het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk!
Ben dan ook een super klant! :p 2 x 3DS toestel kopen, dan zou er nog wel eens een extraatje af kunnen natuurlijk vind ik!
Maar ik ben natuurlijk al heel blij als ik het gewoon van de ene naar de andere kan overzetten, ook al is de software dan weg uit de eerste. ;)

souldoubt

Legacy Member
superklanten zouden dat inderdaad verdienen, maar je hebt altijd zo'n gierigaards die dan ook een transfer van jou gegevens willen, en zo is iedereen op den duur ambassadeur :p

Waarschijnlijk zal de 3DS naar 3DS transfer pas actief worden met de systemupdate van 8 december?

The Phazonhunter

Legacy Member
Allicht zal je dat inderdaad aanstaande donderdag kunnen doen.
Je kan ook gewoon even de klantendienst van Nintendo even opbellen en het checken. Die geven meestal vrij vlug een duidelijk antwoord :)

CHTboy

Legacy Member
souldoubt zei:
Ik dacht dat je na de grote system update van begin december je gegevens kan overzetten, als je't overzet ben je't natuurlijk wel kwijt op je ander toestel, omdat je slechts 1 toestel hebt aangekocht voor de vooropgestelde datum, wat ook niet meer dan correct is IMO.
Wat tot nu toe vrijgegeven is, wat we mogen verwachten van hun update. Kan je namelijk hier lezen.

m62power

Legacy Member
Thanks all guy's! :niceone:
Nu even afwachten geblazen tot de nieuwe update van 8 December! :)

X-Vision

Legacy Member
Ik wil mn 10 gratis GBA games. Net update gedaan en... niks in de shop ;_;

Cerulean

Legacy Member
m62power zei:
Thanks all guy's! :niceone:
Nu even afwachten geblazen tot de nieuwe update van 8 December! :)

Ik vroeg mij af of dit gelukt was!
Ik wil namelijk zelf ook die Zelda editie kopen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan