RaGe`
Legacy Member
Hallo allemaal!
Amazing Gaming zoekt actieve members voor Mw3.
We zoeken zowel funmembers als competetive members, ook zijn we van plan om te gaan deelnemen aan Cybergaming.
Verder zijn we ook lanable, mits we 5 geschikte spelers vinden waar we iets mee kunnen bereiken.
Wie zijn wij?
Wij zijn een Ned/be clan die bestaat uit een 3-tal leden, dit komt omdat we een lange tijd in een clan hebben gezeten maar toch besloten om zelf iets te gaan oprichten.
We zijn nog steeds op zoek naar leden, vooral op competief vlak.
Wat bieden we je?
Gezellige sfeer, leuke mensen
Spelplezier met vrienden
Clan Wars
Teamspeak 3 server
Website + forum
Servers: mw3
Lan party's
Wat verwachten we van jou?
Je bent minimaal 16 jaar oud
Je beschikt over teamspeak en een goed werkende headset
Je bent niet aangesloten bij een andere organisatie
Je bent niet gebanned (hacken is niet toegestaan)
Ik wil me aanmelden
Mocht je interesse hebben om onze clan te joinen voeg ons dan toe op steam.
Steam- cssphoenix1991 (RaGe)
Steam- justarise (DeDonk)
aG
Hopelijk tot snel!
Amazing Gaming zoekt actieve members voor Mw3.
We zoeken zowel funmembers als competetive members, ook zijn we van plan om te gaan deelnemen aan Cybergaming.
Verder zijn we ook lanable, mits we 5 geschikte spelers vinden waar we iets mee kunnen bereiken.
Wie zijn wij?
Wij zijn een Ned/be clan die bestaat uit een 3-tal leden, dit komt omdat we een lange tijd in een clan hebben gezeten maar toch besloten om zelf iets te gaan oprichten.
We zijn nog steeds op zoek naar leden, vooral op competief vlak.
Wat bieden we je?
Gezellige sfeer, leuke mensen
Spelplezier met vrienden
Clan Wars
Teamspeak 3 server
Website + forum
Servers: mw3
Lan party's
Wat verwachten we van jou?
Je bent minimaal 16 jaar oud
Je beschikt over teamspeak en een goed werkende headset
Je bent niet aangesloten bij een andere organisatie
Je bent niet gebanned (hacken is niet toegestaan)
Ik wil me aanmelden
Mocht je interesse hebben om onze clan te joinen voeg ons dan toe op steam.
Steam- cssphoenix1991 (RaGe)
Steam- justarise (DeDonk)
aG
Hopelijk tot snel!
