Xplod
Legacy Member
Véél van de klassieke BF Vietnam mappen staan in Eye bij mij hier in het rood,... het lijkt dus dat ze bij mij niet geinstalleerd staan
Toch kan ik die mappen joinen. Ik heb al wat met de filters zitten experimenteren,.... veel mappen blijven rood staan,... wat is er hier aan de hand
Toch kan ik die mappen joinen. Ik heb al wat met de filters zitten experimenteren,.... veel mappen blijven rood staan,... wat is er hier aan de hand

.


off topic, kzou alleen iemand moeten hebben die me kan uitleggen hoe die irc werkt, ben al een beetje ouder en kben ni zo snel meer mee met al die toestanden??!! Mijn E-mail staat bij mijn naam. Thanks en greetz