Archief - All America's Army

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xiron

Legacy Member
Aangezien alle aa-threads worden gesloten ....
Ben ik stom of snoeren jullie ons de mond? :sad:

Ik zit met een prob:
Ik kan de sf maps ni deftig spelen ... die schokken ferm (heeft niets met lag te maken). Ne maat zei mij dat ik ni genoeg ram heb --> 256 ... kan dat? Hoe kan dat verhelpen. Kben sommige standardmaps beetje beu gespeeld na 2 jaar :)

:offtopic: ik denk dat ondertussen wel deftige argumenten hebben gehoord ... ban mij hier niet voor mister :) ... vind het wel beetje schandalig dat die 2 threads gesloten worden. Denk daar eens over na: hebben jullie of non-aa spelers daar last van dat er in een aa thread wordt gevraagd achter een subforum ....

XIII

Legacy Member
Xiron zei:
Ik zit met een prob:
Ik kan de sf maps ni deftig spelen ... die schokken ferm (heeft niets met lag te maken). Ne maat zei mij dat ik ni genoeg ram heb --> 256 ... kan dat? Hoe kan dat verhelpen. Kben sommige standardmaps beetje beu gespeeld na 2 jaar :)
uw probleem kan aan vanalles liggen.
Hebt ge veel spyware runnen? check da es me een anti-spyware programma zoals Adaware. Zeker da het ni aan lag ligt? Ik bedoel; speel op EU servers; veel lagere ping. 256 is normaal genoeg voor AA, kan ook aan uw videokaart liggen of uw processor. Ikzelf heb 512MB DDR Ram, er is ook altijd de zogenaamde "beginnerslag" -> als een map pas geladen is kan het even laggen. Mss veel achtergrondprocessen? MSN, mIRC, muziek,... alles samen is da ook ne kwak. Mss verkeerd ingestoken/incompatibele RAM? Kan aan heel veel liggen. Als ge echt geen andere verklaring vindt, mss een upgrade naar 512 MB RAM of 1024? 512 is nu vrij standaard om te gamen, IMO...
Mss kan dit nog helpen (d8 er nu pas aan): dumpcache in console tikken, openen met TAB, dumpcache intikken, en enter, daarna ook nog eens flush intikken, enter, als nix van dit het doet beteren: Je n'en sais pas, désolé kadee!

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Xiron zei:
:offtopic: ik denk dat ondertussen wel deftige argumenten hebben gehoord ... ban mij hier niet voor mister :) ... vind het wel beetje schandalig dat die 2 threads gesloten worden. Denk daar eens over na: hebben jullie of non-aa spelers daar last van dat er in een aa thread wordt gevraagd achter een subforum ....

Er staat DUIDELIJK in de regels dat zo'n threads/polls niet getolereerd worden.

Dus ja, wij (de mods) hebben daar een probleem mee als members de regels aan hun laars lappen. :ironic:

«Vision»

Legacy Member
http://www.tweakguides.com/AASF_1.html => ge kunt mischien de tweakguides es doorlopen. ook als uw gfx kaart iets minder is (als de mijne) moet ge es wat van die showsettings afzetten zoals decalls, detail textures, ... ook in uwen armyops.ini es kijken naar de regel cachesize= 64 onder engine als ge die verhoogt tot 200 mb onder uw totaat geheugen (dus fysiek+virtueel) dan zult ge ook al veeeeeel minder lag hebben op die maps. hebt ge genoeg hd op uw c schijf om te swappen (als uw pc het niet allemaal in't geheugen krijgt gebruikt die een deelke van uw schijf om bestandjes op te laden) Kijk ook es hoe groot uw virtueel geheugen is. Om ne pc deftig te laten lopen hebt ge best 1 gig totaal geheugen ge hebt al 256 fysiek dus zult ge best nog es een 750 mb virueel hebben (en ook die plaats hebben op uw c schijf waar em standaard swapt anders zijt ge niks met uw virtueel geheugen).

Wel googlen op aa+ tweakguides zal u al veel bijleren.

DagothUhr

Legacy Member
ja als ge u cachesize veranderd helpt da enorm veel

ge kunt ook es zien om te spelen met het geluid,
probeer es uw soundmode naar hardware of software te verzetten
en ook low sound detail aan te leggen

hier scheelt da 30 fps




het is ofwel hardware of software die het doet versnellen
ge moet maar es zien he !!

mathieu

Legacy Member
da ligt 100% zeker aan uw ram
met de games van tegenwoordig hebde niemer genoeg me 256mb ram, ale als ge da wa deftig wilt draaie ik stil voor om der ofwel 256mb bij te steken of 512 mb

XIII

Legacy Member
wijze woorden van iemand met een GF2! Respect!
Ik ga ook es 512 bijsteke, als de prijze wa gaan dale, want nu ist ni meer te doen.

«Vision»

Legacy Member
Wel ik heb maar ne gf4 mx 460 maar ik kan wel 30 fps eruit person op sf village zonder lag (ouw mappen tot 60-70) En toen ik 256 ram bijstak heb ik dat dus wel gemerkt hoor. Ma nu ga'k mij ineens ne pc vr mij kopen zodat ik die niet met de familie moet delen en diene es fantsoenlijk kan tweaken.

XIII

Legacy Member
kheb men eige PC, is idd lastig als broerke of ma of pa em wilt gebruike als ge midde in ne war zit, legt un maar es uit da ge ni zomaar ffkes kunt weggaan... das ondertusse al een jaar gelede :P enfin, bena, van oktober ofzo pas... die dag; partaaaaay ;)

Cyb^`-

Legacy Member
En als ge dan mail verslaafde ouders hebt en uw broerke gamed heel den dag als ge werkt dan komde thuis en zit ge weer leuk op smallband.

XIII

Legacy Member
dast voordeel als uw broerke 4 jaar jonger is, ge gelijk met uw ma thuiszijt en uw pa later. Af en toe checke die un mail, en vo de rest zoekt men ma 2 keer per week iet op, men pa speelt 4 keer per week e spelleke op candystand :)
Maja, broerke is ne demo-freak, ij ziet ne demo en moet em ebbe :(

«Vision»

Legacy Member
Ja maar ik graak gewoon constant over de upload limiet. gamepower zeggen ze dan. Als ge 1536 mb deelt door 30 dagen = 51.2 mb als ge dan weet dat games zoals ut een 18mb per uur gebruiken +irc en ts komde al snel aan 22mb. dan betekent dat als ge niet op smallband wilt geraken dat ge maar2 uurkes max moogt gamen. als ge dan 2 broers nog hebt die ook graag gamen (en er in slagen van meer als 120 mb op een dag op te doen) dan zijt ge dus dik gekloot.

telenet had beter gewoon die 2 gig van vroeger laten staan ipv ons eerst op 1.5 te zetten en ons dan 10 euro laten bijbetalen vr een gaming pack zodat we diene halve gig terug hebben. Ze zouden beter wat rekening houden met grote gezinnen. 'k heb bekans anderhalf maand op smallband gestaan.

Natalie Portman

Legacy Member
Ik snap niet dat Vision over zijn uploadlimiet gaat. Dat kan toch niet door gamen alleen komen. Ik heb op 27/08 3u46 minuten (volgens AAOTracker) lang AA aan één stuk gespeeld (niet tijdens de daluren) en ik heb die dag 21 MB upload. Daarvan is een deel zeker upload, die gepaard gaat met mijn downloadvolume van 256 MB.

Ik speel vrij veel online, heb een mono pack en ik geraak nooit voorbij 70% van mijn uploadlimiet, terwijl mijn download% altijd rond de 90 % hangt.

Ook toen ik dagelijks UT speelde heb ik nooit problemen met mijn uploadlimiet gehad.

Ik betwijfel dus sterk dat een uur online gamen met UT-based spellekes 18 MB per uur vergt.

«Vision»

Legacy Member
hoe verklaart ge dan dat als men broerke tijdens de vakantie ne dag ut speelde en nikske uploade of zo (neen geen kazaa etc en 2 firewalls houden de rest tegen) dat em toch meer als 150mb kan uploaden. oftewel scheelt er iets met mijne telemeter.
ik zit meestal aan 60% van men download en 105% van men upload. ze zouden u beter 10 gig geven en u dat zelf laten indelen.

tetty

Legacy Member
Natalie Portman zei:
Ik snap niet dat Vision over zijn uploadlimiet gaat. Dat kan toch niet door gamen alleen komen. Ik heb op 27/08 3u46 minuten (volgens AAOTracker) lang AA aan één stuk gespeeld (niet tijdens de daluren) en ik heb die dag 21 MB upload. Daarvan is een deel zeker upload, die gepaard gaat met mijn downloadvolume van 256 MB.

Ik speel vrij veel online, heb een mono pack en ik geraak nooit voorbij 70% van mijn uploadlimiet, terwijl mijn download% altijd rond de 90 % hangt.

Ook toen ik dagelijks UT speelde heb ik nooit problemen met mijn uploadlimiet gehad.

Ik betwijfel dus sterk dat een uur online gamen met UT-based spellekes 18 MB per uur vergt.

Dan gebreukte gij toch gene ts ofzo want ik speel mss 2 uur per dag en haal makkelijk 40-50 mb upload!

tetty

Legacy Member
«Vision» zei:
Wel ik heb maar ne gf4 mx 460 maar ik kan wel 30 fps eruit person op sf village zonder lag (ouw mappen tot 60-70) En toen ik 256 ram bijstak heb ik dat dus wel gemerkt hoor. Ma nu ga'k mij ineens ne pc vr mij kopen zodat ik die niet met de familie moet delen en diene es fantsoenlijk kan tweaken.

How de hell haalt gij 30-40 fps op village met mx460 ik haal mss 14 me chance en heb mx460 en 1024 ddr ram.

«Vision»

Legacy Member
hebt ge diene tweakguide vr aa en winxp al toegepast?
Ook heb ik een bat fileke gemaakt dat ik run zodat als ik game alle processen die ik niet nodig heb niet runnen (printer brol etc).
En die show dingen af zetten he (dynamic lighting, decals(fading),trilinear filtering, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan