Archief - Alien Arena v7.52 release

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiNbonfire

Legacy Member
Alien Arena versie 7.52 wordt over een week ge-released!

Een aantal nieuwe en vebeterde eigenschappen in deze release:

Vele nieuwe modellen en texturen
4 nieuwe spannende levels
Vegetatie shadowmapping
Een conto-systeem voor stats
Verbeterde algoritmes voor stats
Verschillende verbeterde effecten
De client frame code is losgekoppeld van de spel-renderer
Een aantal bug-fixes
Veranderingen in de code voor bots en anti-camp

Alien Arena is een gratis deathmatch spel dat reeds een aantal jaar bestaat en gestaag evolueert
in wat we zelf als een leider onder de veel gespeelde fps spellen zien.
Met zijn soepele gameplay, uitgebalanceerde wapens en rijke, meeslepende arena's, is Alien Arena
een artistiek samenhangende 'tour de force' in het genre.
Buitenaards, zeg je? Het visuele bewijs kun je zien in de screenshots!
De rest..., nou, ik stel voor dat je het spel gewoon download en probeert!

Alien Arena 7.52 screenshots:

screen1
screen2
screen3
screen4
screen5
screen6
screen7
screen8

Alien Arena heeft ook zijn weg naar de film industrie gevonden!
yup, de game wordt getoont in een binnenkort uitkomende Horror film, genaamd The Association en zal tevens uitkomen in een andere Horror film, genaamd Zombex met onder andere Malcolm McDowell en Corey Feldman!

Voor meer informatie over Alien Arena, bezoek Alien Arena - a fast, fun and free FPS!

Vlad Tepes

Legacy Member
Dat is Quake 3 in een andere jasje, ziet er wel goed uit

Nickjeuh

Legacy Member
'k Vraag me eerder af hoe zo'n schoon spel zo'n belachelijk slecht server select screen heeft. 't Heeft ook last van bijna lege servers zoals ook openarena/warsow/nexuiz en weet'k veel wat. Urban Terror daarentegen lijkt verrassend genoeg nog bakken vol volk te hebben.

SiNbonfire

Legacy Member
die lege servers valt wel mee.
de meeste spelers zijn euro's en misschien heb je op het verkeerde moment gekeken.
hoe dan ook, als iedereen hier het download en gaat spelen, lopen al die servers vanzelf vol :o)

SiNbonfire

Legacy Member
ik ben benieuwd of er wat mensen zijn die willen vertellen wat ze van dit spel vinden?

alle kritiek is welkom, uiteraard :)

Lunake

Legacy Member
quake3 + serious sam 2 gfx? :p

Q3 > all :p
kga hem wel is probere.
Ma eender welke FPS ge degelijk wilt spelen moet ge toch gelijk Q3 spelen en dat is zo:

http://www.esreality.com/files/inlineimages/2011/84112-shot0005.jpg

en dan nog /cg_enemycolors iiii :)

gfx doen er dus niet toe, als je een beetje op niveau wilt spelen natuurlijk.
Zonde van de hedendaagse techonologie misschien, maar zo heb ik 10 jaar gespeeld :)
Er telt maar 1 ding, die andere om leggen :D

Als ik het geprobeerd heb laat ik het weten :)

SiNbonfire

Legacy Member
een geweldig nieuw jaar met zijn allen :)

en dan heeft Alien Arena een nieuwe release met veel
updates, een paar nieuwe maps en een aantal
verbeteringen die de prestaties flink verhogen!

downloaden kan hier en hier.

dat iedereen maar veel schiet-plezier mag hebben tijdens 2012 :D

jar-head

Legacy Member
Ik speel Alien Arena sinds zo'n anderhalf jaar, er is een zeer actieve community dus er zijn maar zelden lege servers. Het is zeker aan te raden deze FPS te proberen, het is gratis!
Ook voor linux gebruikers trouwens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan