Archief - algemeen trainen voor keepers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Als een speler op 1 week staat voor een skill naar omhoog te gaan in keepen hoeveel weken zou het dan nog duren waarneer hij springt? Iemand die dat weet of gewoon ooit eens getest heeft? Als dat niet te veel is dan kan je tijden je friendlys 11 keepers opstellen die op springen staan en zo lekker geld winnen. Of zal dit niet lukken? Want bij algemeen staat toch dat je ook keepen ermee traint.

LacrimA

Legacy Member
Kpeis da ze ni veel stijge ze :p
eerder verwaarloosbaar, zelf al staan die op springen. Kpeis da ze bij hattrick wel rekening gehoude hebbe om zo dinge te vermijden :p

rpg_gamer

Legacy Member
LacrimA zei:
Kpeis da ze ni veel stijge ze :p
eerder verwaarloosbaar, zelf al staan die op springen. Kpeis da ze bij hattrick wel rekening gehoude hebbe om zo dinge te vermijden :p


De juu het zit toch altijd tegen met mijn fantastische plannen om rap rijk te worden :D :sad: :sad: :sad:

Woops

Legacy Member
geef toe dat het altijd ideëen zijn waar de meeste mensen nog niet aan gedacht hebben :p

SIO

Legacy Member
nee ideeën zijn waar de meeste al van realiseerden dat ze niet werkten :)

als er een manier was om snel rijk te worden hadden we het nu wel al geweten hoor..

rpg_gamer

Legacy Member
Timmie zei:
Waarom komen die topics toch altijd van u :p

Ooit zal ik dit spel wel begrijpen hoor. Nog een jaar of 3 geduld :D
Maar ja ff serieus dat gaat zo traag he als je beginner bent en ja ik zoek een manier om zo rap mogelijk een goed ploegje te maken. Soms alee kuch meestal zijn mijn ideen belachelijk maar ja als doende leert men.

Timmie

Legacy Member
Ik sta meestal perplex van uw ingevingen, op de volgende meeting zullen we het u nog es uitlegge ;) cya there :D

perre

Legacy Member
ik vind dit toch ook wel een zeer ok idee :D

ma dan moetge echt al keepers hebben die suuuuuperdicht aanleunen bij hun volgend level, anders ga da nog altijd lang duren :).

Ether

Legacy Member
Kdenk da we dan spreken over keepers die op hottrick bv 5.98 hebben minimum..


rpg_gamer, kzou het gewoon keer uitproberen, zoekt u een keeper die echt superdicht bij bv matig of redelijk staat (dat u dus nie te veel geld kost..) en train deze week op algemeen, en stel hem op als veldspeler e...

rpg_gamer

Legacy Member
Ok zal eens probreren maar nu had ik 9 keepertrainers en 1 assisents best veranderen nu zeker naar 1 keepertrainer9 en 9 assisents of toch behouden?

stvw

Legacy Member
lol meneer had weeral het kieken met de gouden eieren gevonne :D

kzou da alleen doen wanneer ge ook van training verandert en gaat op keepen trainen ...

rpg_gamer

Legacy Member
stvw zei:
lol meneer had weeral het kieken met de gouden eieren gevonne :D

kzou da alleen doen wanneer ge ook van training gaat keeper trainen ...

Ik begrijp je zin niet kan je dat effe eens anders zeggen (laaste zin) ?

rpg_gamer

Legacy Member
Hm ben verandert van gedacht de juu toch :D Ik ga het niet doen en gewoon beetje sparen tot wanneer ik een uitstekende keeper kan koopen. Dan zal het vlug gaan.

sjoene

Legacy Member
ook nog geprobeert maar gaat niet, als ge algemeen traint dan stijgt alleen de speler die in het doel stond op keepen:)

edit: vanaf 5,95 ofzow stijge ze op algemeen ze:), ook nog gedaan ;)

grievie

Legacy Member
ik dacht da uw spelers enkel trainde voor de plaats waar ze die week hun (laatstse) match hebben gespeeld?
Dus ne keeper in den aanval zetten zou em toch alleen op aanvallerskill trainen (in de veronderstelling da ge een van die training doet toch)?

Krosser

Legacy Member
Zal ni lukken, algemeen zal alleen de keeper een beetje op keepen trainen. Als ge uwe keeper op 't middenveld zet, is da voor HT ne middenvelder. Enfin da denk ik toch :unsure: 'k begin te twijfelen.

gertjanos

Legacy Member
Krosser zei:
Zal ni lukken, algemeen zal alleen de keeper een beetje op keepen trainen. Als ge uwe keeper op 't middenveld zet, is da voor HT ne middenvelder. Enfin da denk ik toch :unsure: 'k begin te twijfelen.

da denk ik ook, wat ge wel kunt proberen is als je op keepers traint, keepers kopen die heel hoog zijn en die deze week een match hebben gespeeld bij hun club. Dan moeten ze normaal een level stijgen de vrijdag en kunt ge ze tan verkope vo meer, althans heeft inter sthlm, alsk me nie vergis, dit enkele weken toegepast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan