Archief - Alan Wake crasht/freezet voortdurend

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arkaine

Legacy Member
Ik heb Alan wake gedownload om hem te testen. Ik heb de eerste episode gespeeld en ben ervan overtuigd dat het spel de moeite waard is dus ben van plan om hem morgen te gaan kopen

Het enige probleem is dat het spel best vaak vastliep en crasht/freezet.
Ik heb 2 versies gedownload en bij beide is het vaak dat het spel vastloopt, om een minuut later weer te hervatten, een keer heb ik een BSOD gekregen.

ik heb een AMD radeon HD 6870 en heb de 12.1 Catalyst versie.

Aangezien mijn laatste spel (BF3) ook voortdurend crasht (door problemen eigen aan het spel) heb ik eigenlijk weinig zin om weer een hoop geld de vuilnisbak in te smijten door een spel te kopen dat gewoon niet werkt

ik vind op het internet eigenlijk weinig informatie over crashproblemen maar ben er toch niet gerust in

Iemand enig idee waar ik het probleem kan zoeken. Ik wil het spel kopen, maar als het telkens gaat vastlopen laat ik het liever aan mij voorbijgaan

CS source en Age of Empires 3 (beide legaal ook) werken perfect

Essit

Legacy Member
Er is geen support als je het spel illegaal speelt, dus waarom zou je het hier dan vragen???

Ik begrijp ook dat je zo het spel ff kan testen, maar het kan aan allerlei factoren liggen. Al wat ik weet is dat Alan Wake toch een vrij zwaar spel is dat bepaalde pc's en vooral dan de GPU wel is warm kan laten draaien. Voor de rest heb ik geen idee.

Arkaine

Legacy Member
de vraag is meer of dit probleem zich naar alle waarschijnlijkheid ook gaat voordoen bij de volledige game aangezien het bij 2 gedownloade versies zo is...

sitzkrieg

Legacy Member
Essit zei:
Er is geen support als je het spel illegaal speelt, dus waarom zou je het hier dan vragen???

Ik begrijp ook dat je zo het spel ff kan testen, maar het kan aan allerlei factoren liggen. Al wat ik weet is dat Alan Wake toch een vrij zwaar spel is dat bepaalde pc's en vooral dan de GPU wel is warm kan laten draaien. Voor de rest heb ik geen idee.

Speel dit op een Radeon 4870 512mb, alles op high (hoogste setting) en vsynq aan. Enkel AA staat op x4 en AF op x8 ipv 16. Res=1920x1080. Het enige probleem die naam niet waardig is dat ik 2x een erg traag beeld (fps) kreeg nadat ik uit het menu kwam. Maar ik kon er steeds ook meteen 'uitlopen' als het ware. Gwn dmv richtingstoetsen dus. Mss moet je 'zwaar' met 'niet goed uitgewerkt' oid vervangen.


Overigens, bij mijn weten verschillen pirate versies noga bollen met de release Arkaine..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan