Archief - Aanvraag naar LowLandLions toe.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonido

Legacy Member
Beste 9lifers.

Ik ben momenteel op zoek naar iemand die contacten heeft of eventueel van LowLandLions zelf is.
De reden hiervoor is dat ik een team zou willen voorleggen om zich bij LowlandLions aan te sluiten.
Veel meer informatie ga ik hier niet meer voor geven aangezien ik dit liefst persoonlijk doe en geen OT discussies wil veroorzaken.
Het enige wat ik wil zeggen is dat het zeker en vast wel de moeite zou zijn om eens een gesprek te hebben aangezien we met de top 2 belgen van de Benelux zijn.


Voor degene die Heroes Of Newerth spelen, de 2 belgen die ik bedoel zijn.

SoniSmurf
GummySmurf


Liefst geen spam / QQ / OT discussie's aub.

Alvast bedankt,

MrFlava-

Legacy Member
Het komt vrij onprofessioneel om dit hier zo te vragen net zoals al de anderen op deze pagina (http://www.lowlandlions.com/user/profile/M2X/) probeer niet op die manier contact te zoeken want de kans is dan heel klein of ze dan ook contact met je gaan opnemen.

En zonder enige fatsoenlijke achievements in online/offline tornooien is de kans ook weer klein dat ze je als team gaan accepteren.
Want ik en denk ook dat LLL zich zal afvragen of dat er nog iets te beleven valt in de E-Sports scene van HoN. Ze gaan dan misschien meer geld in jullie team steken dan dat er gaat uitkomen.

Het beste kan ze je contacteren op 1 van de komende events waar ze aanwezig zullen zijn of langs dit e-mail adress: [email protected]

Ik kraak jou en je team zeker niet af,ik geef je alleen maar een beetje tips.
Voor de rest wens ik jullie nog zeer veel succes!

Jaegger159753

Legacy Member
Ik ken nu niks van HoN (speel LoL), maar kunt ge niet gewoon hun ESL page opzoeken en hun zo contacteren? Lijkt mij toch de beste oplossing.

Sonido

Legacy Member
MrFlava- zei:
Het komt vrij onprofessioneel om dit hier zo te vragen net zoals al de anderen op deze pagina (Profiel - M2X - LowLandLions) probeer niet op die manier contact te zoeken want de kans is dan heel klein of ze dan ook contact met je gaan opnemen.

En zonder enige fatsoenlijke achievements in online/offline tornooien is de kans ook weer klein dat ze je als team gaan accepteren.
Want ik en denk ook dat LLL zich zal afvragen of dat er nog iets te beleven valt in de E-Sports scene van HoN. Ze gaan dan misschien meer geld in jullie team steken dan dat er gaat uitkomen.

Het beste kan ze je contacteren op 1 van de komende events waar ze aanwezig zullen zijn of langs dit e-mail adress: [email protected]

Ik kraak jou en je team zeker niet af,ik geef je alleen maar een beetje tips.
Voor de rest wens ik jullie nog zeer veel succes!


Dit is zowat het antwoord dat ik zocht,

Ik had op voorhand al voorgenomen om er geen post op het 9lives forum over te maken door dezelfde reden die ge nu geeft (onprofessioneel), maar zoals ge kunt zien ben ik niet de beste in opzoekwerk en kon ik hun contacten niet vinden.

Ivm de scene in HoN, Die is momenteel goed aan het uitbreiden en er word een hoop meer geld in gestoken qua events, lans, dh etc.
Het spel is momenteel vrij groot, alhoewel de comp. scene misschien wat groter mocht zijn.

vriendelijk bedankt alvast.

MrFlava-

Legacy Member
Sonido zei:
Dit is zowat het antwoord dat ik zocht,

Ik had op voorhand al voorgenomen om er geen post op het 9lives forum over te maken door dezelfde reden die ge nu geeft (onprofessioneel), maar zoals ge kunt zien ben ik niet de beste in opzoekwerk en kon ik hun contacten niet vinden.

Ivm de scene in HoN, Die is momenteel goed aan het uitbreiden en er word een hoop meer geld in gestoken qua events, lans, dh etc.
Het spel is momenteel vrij groot, alhoewel de comp. scene misschien wat groter mocht zijn.

vriendelijk bedankt alvast.

Volg niet echt de HoN scene maar wat ik wel zie is dat LoL & DotA2 zeer populair aan het worden zijn.
Wat eigenlijk een slechte zaak is voor HoN wat de oudste game tussen de 3 games is.

Natuurlijk hoop ik voor jou team en heel de HoN scene nog vele jaren actief zal meedraaien.

Sonido

Legacy Member
MrFlava- zei:
Volg niet echt de HoN scene maar wat ik wel zie is dat LoL & DotA2 zeer populair aan het worden zijn.
Wat eigenlijk een slechte zaak is voor HoN wat de oudste game tussen de 3 games is.

Natuurlijk hoop ik voor jou team en heel de HoN scene nog vele jaren actief zal meedraaien.

Ja, Dota2 is een soort van hype at the moment, het gaat allemaal afhangen van hoe ze de game launchen en wat hun plannen zijn.

LoL is groot geworden door het feit dat ze F2P zijn gegaan in het begin wat leid tot een grote community.


Heroes Of Newerth hun grootste probleem is dat ze nooit geadvertised hebben met een P2P systeem, dus altijd op de achtergrond gebleven.

Nu ze F2P zijn gegaan met wat meer advertisement ben ik er zeker van overtuigd dat het spel groot gaat worden (Zitten genoeg Esports elementen in), alleen nog de community die aangepast moet worden.

n9ne

Legacy Member
LLL zoekt hun teams zelf, heb ze nog nooit weten ingaan op dergelijke aanvragen.

MrFlava-

Legacy Member
n9ne zei:
LLL zoekt hun teams zelf, heb ze nog nooit weten ingaan op dergelijke aanvragen.

Klopt ook voor een groot deel,het beste is zoveel mogelijk tornooikes mee te doen op ESL en zo hoog mogelijk te plaatsen als team.
En dan is er een kans dat ze je zullen contacteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan