Parnakra
Legacy Member
Ik heb dus een a-bomb add-on gedownload en nu vroeg ik me af of ik deze al dan niet op een A10 kan monteren, enzoja, hoe?
Mvg,
Parnakra, die een onverklaarbare drang heeft om heel Malden naar de ruk te helpen
[Edit] Het betreft dus de B61 bom die Xenom in mekaar geflanst heeft en hier te zien is. Er zat geen read-me of dergelijke in de rar
Mvg,
Parnakra, die een onverklaarbare drang heeft om heel Malden naar de ruk te helpen
[Edit] Het betreft dus de B61 bom die Xenom in mekaar geflanst heeft en hier te zien is. Er zat geen read-me of dergelijke in de rar