SniperSonic
Legacy Member
Omdat der toch redelijk wat Limburgse :applause: BF-spelers hier actief zijn, misschien interessant om te weten...
Aanstaande zaterdag (04-09-04 tussen 10u00 - 17u00) wordt er ter gelegenheid van 60 jaar bevrijding op het mijnterrein van Waterschei een echte veldslag nagespeeld (naar 't schijnt zelfs met tanks).
Op zondag (05-09-04) komt de ‘Hell on Wheels Liberation Convoy’ langs. Van aan de Franse Grens vertrekt een konvooi en neemt dezelfde route die onze bevrijders destijds gemaakt hebben. Dit konvooi eindigt te Genk met een indrukwekkende colonne van ruim 190 voertuigen.
Voorafgegaan wordt de colonne overvlogen door enkele ‘Pipercubs’ (verkenningsvliegtuigjes). Om de parade nog feestelijker te maken zal een B25 bommenwerper de colonne overvliegen en zullen vreugdeschoten gelost worden.
Meer info vind je hier
Aanstaande zaterdag (04-09-04 tussen 10u00 - 17u00) wordt er ter gelegenheid van 60 jaar bevrijding op het mijnterrein van Waterschei een echte veldslag nagespeeld (naar 't schijnt zelfs met tanks).
Op zondag (05-09-04) komt de ‘Hell on Wheels Liberation Convoy’ langs. Van aan de Franse Grens vertrekt een konvooi en neemt dezelfde route die onze bevrijders destijds gemaakt hebben. Dit konvooi eindigt te Genk met een indrukwekkende colonne van ruim 190 voertuigen.
Voorafgegaan wordt de colonne overvlogen door enkele ‘Pipercubs’ (verkenningsvliegtuigjes). Om de parade nog feestelijker te maken zal een B25 bommenwerper de colonne overvliegen en zullen vreugdeschoten gelost worden.
Meer info vind je hier


( als ze geen panne hebbe gehad )
