vaXem
Legacy Member
Kheb dus van paar daagskes gelede 5.1 boxe. Ze normaal aansluiten, dus op de dvd speler, lukt perfect. Mah hoe moet ge die nu aansluiten op de Ps2? Kheb geen versterker ofzo. De boxen worden aangesloten met een klik systeem (geen rode ef witte kopkes dus) .
Mah ge kunt ook die boxe aansluiten zodat ge altyd geluid hebt via de boxe,ook als ge dus gewoon tv kijkt. Eigelijk gewoon fake 5.1 geluid. Daar ben ik ook al tevreden mee. Mah kheb dus geen idee hoe da allemaal moet.
kan iemand mij helpe?
En kunt ge ook alles met elkaar verbinden? dvd-speler->Ps2->tv
-thx-
Mah ge kunt ook die boxe aansluiten zodat ge altyd geluid hebt via de boxe,ook als ge dus gewoon tv kijkt. Eigelijk gewoon fake 5.1 geluid. Daar ben ik ook al tevreden mee. Mah kheb dus geen idee hoe da allemaal moet.
kan iemand mij helpe?
En kunt ge ook alles met elkaar verbinden? dvd-speler->Ps2->tv
-thx-




