Archief - 5-tal seconden...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
vroeger had ik een athlon 1 gig en speelde ik ET, hetgeen wel speelbaar was, maar bij momenten serieus vertraagde.

sinds kort heb ik een A64 3000+ en toen ik dan ET opstartte (was nog dezelfde ET installatie als vroeger), crashte het spel volledig na amper 1 min spelen. In de menukes enzo crashte het dus niet.

daarom heb ik besloten om een clean install te doen, en nu crasht hij niet meer zoals ervoor, maar hangt hij om het kwartier of zo gedurende een 5-tal seconden om dan weer voort te gaan met het spel. Best wel irritant na een tijdje...

vroeger had ik dit niet met mijn oude pc, heeft het misschien te maken met mijn a64 cpu of zo? Heeft er iemand dit ook meegemaakt?

undi_

Legacy Member
alleen nieuwe processor ?
of mss ook een nieuwe graka anders zou ik de updaten ;)

.X.!

Legacy Member
ik heb juist hetzelfde voor:
ik heb bij het controlcenter van nvidea de systeemprestaties naar hoge snelheid gezet want deze stond op hoge kwaliteit.
Nu werkt het perfect
allez nee eigelijk nie perfect ma das nog een andere zaak ;)

pina

Legacy Member
nee heb nieuwe cpu + mobo + grafische kaart...

en da probleem is enkel bij ET, bij de rest niet...

omaha

Legacy Member
heb je ook nieuw geheugen gekocht ? (geen idee of dat er toe doet, we gissen maar he :) )

pina

Legacy Member
jah geheugen ook uiteraard ;)
1 gig ram corsair value select

vreemd gewoon dat het enkel bij ET is en nergens anders
kan dat aan de cfg liggen (rates en netwerksettings)?

DeadBull

Legacy Member
heb ongeveer dezelfde cfg en het zelfde probleem.

Het ligt aan een conflict tss de NForce3 chipset en Punkbuster.
Nvidea heeft weet van het probleem, maar is het nog aan het onderzoeken.
Bij evenballance zoekt men naar een oplossing.

het helpt om pb_sleep te tweaken
pb_sleep "20/250/500"
probeer met deze waardes en ge zult het prolly al minder hebben

pina

Legacy Member
zucht dan koop ik es nen nforce omdat ik altijd miserie had vroeger met die idiote via, en nu ist weeral van da...

DeadBull

Legacy Member
pina zei:
zucht dan koop ik es nen nforce omdat ik altijd miserie had vroeger met die idiote via, en nu ist weeral van da...
er wordt aan gewerkt, bij de vorige pb versie had ik da om da 5 minute

pina

Legacy Member
met uw cmd heb ik het zo 1 keer om het half uur of de 45 min :) al veel beter dus :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan