Archief - [48h] Gaming-sessie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Ik en een paar maten gaan een 48 uur gaming-sessie houden. Ik weet nog niet of ik er iets speciaals mee ga doen, maar we gaan alles spelen, van Minecraft tot Battlefield (?) en Guild Wars. Waarschijnlijk ook games dat we ergens vinden.

Als er een livestream komt zal het op justin.tv zijn.


Kijk zeker ook op deze pagina: Klik waar ik per uur of per game de "status-updates" geef van wat we aan het doen zijn.

Dit zal doorgaan op dinsdag 1 November (volgende week dus) vanaf 4 uur in de namiddag. De livestream zal waarschijnlijk niet altijd lopen en ook niet altijd gecommentate worden.

A.u.b., geen reacties van: "En dit is goed voor?" want ik weet het zelf ook niet echt :p Iedereen die dit zegt is een eikel

jacky_boy

Legacy Member
eum ik ben niet zeker. maar toen ze die gaming sessie hielden van "assassins creed" dacht ik ergens te lezen dat het record voor gaming sessies in andere genres nog gemiddeld op 30u stond. ge kunt dus mss proberen ook voor een record te gaan

kil911ler

Legacy Member
Tis meer hardcore as ge 1 spel speelt :cool:

Doet me herinneringen aan zoveel jaren terug... die 2(?) gasten die 48u(?) Gran Turismo 3(?) gingen spelen en je kon ze live meevolgen die stream. Ze hebben het nog lang uitgehouden dacht ik :p

desP-

Legacy Member
thelordofpee zei:
A.u.b., geen reacties van: "En dit is goed voor?" want ik weet het zelf ook niet echt :p Iedereen die dit zegt is een eikel
Maar het is ook zo nutteloos, waarom zou iemand een stream bekijken van een paar average joes die zitten te gamen ... :wtf:

jacky_boy zei:
eum ik ben niet zeker. maar toen ze die gaming sessie hielden van "assassins creed" dacht ik ergens te lezen dat het record voor gaming sessies in andere genres nog gemiddeld op 30u stond. ge kunt dus mss proberen ook voor een record te gaan

Ga naar een random lan en uw records worden links en rechts verbroken & dan zwijg ik nog van de koreans, die spelen tot de dood :p


ps: Ik zou niet Serious Sam spelen, uren plezier gehad maar ge gaat daar uiteindelijk helemaal verkrampt zitten door de buttonbashing, ik geloof dat wij het met 5 spelers op een 7-8u hadden uitgespeeld maar we waren helemaal naar de klote.

thelordofpee

Legacy Member
Hmm nice :p Maar toch misschien eens in de kerstvakantie doen, nu zijn m'n ouders nog wa te ongerust :p

@desP-: Waarom komt er iemand naar deze thread kijken? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan