cepero
Legacy Member
Ik train al een tijdje spitsen en doe dit telkens in een 3-4-3 opstelling, zowel competitie als vriendschappelijk. Het maximum spitsen dat je zodus kan trainen is dus 6.
Nu vroeg ik me af of je ook 4 spitsen zou kunnen opstellen. Bv een 3-3-4 opstelling. Ik zou dit nooit doen in competitie maar zou het graag op woensdagen doen zodat ik een spits extra kan trainen. Ik heb nog nooit hierover (deze opstelling) iets gelezen ofzo, maar zover ik begrijp mag je niet meer dan 4 spelers op dezelfde plaats hebben om training te kunnen krijgen, Dus zou 3-3-4 wel mogelijk zijn?? of zie ik iets over het hoofd?
cepero,
manager van FC ANTVERPIA VIII.214
Nu vroeg ik me af of je ook 4 spitsen zou kunnen opstellen. Bv een 3-3-4 opstelling. Ik zou dit nooit doen in competitie maar zou het graag op woensdagen doen zodat ik een spits extra kan trainen. Ik heb nog nooit hierover (deze opstelling) iets gelezen ofzo, maar zover ik begrijp mag je niet meer dan 4 spelers op dezelfde plaats hebben om training te kunnen krijgen, Dus zou 3-3-4 wel mogelijk zijn?? of zie ik iets over het hoofd?
cepero,
manager van FC ANTVERPIA VIII.214
Hebooit es per ongeluk 6 verdedigers gezet ipv max 5 de woensdag en kwas dus ook een week kwijt, ook die van zondag erbij hé.

