Archief - 3v3 ranked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nexonion

Legacy Member
Ik zoek wat mensen die nog snel even zilver of beter willen halen in 3v3

Code:
The new ladder reward tiers are:
[LIST]
[*]Platinum (Top 0.2%) - 3v3: 1700 + : a framed summoner icon in platinum, a platinum banner in summoner profile, a platinum forum badge and a special skin for Jarvan IV
[*]Gold (Top 3%) - 3v3: 1490-1699 : a framed summoner icon in gold, a gold banner in your summoner profile, a gold forum badge and a special skin for Jarvan IV
[*]Silver (Top 10%) - 3v3: 1410-1489 : a framed summoner icon in silver and a silver banner in your summoner profile
[*]Bronze (Top 25%) - 3v3: 1249-1409 : a bronze banner in your summoner profile
[/LIST]
Liefst mensen met een beetje ervaring in 3v3 en die heroes spelen die op deze map werken. En die de komende dagen (veel) tijd hebben.

Ikzelf heb geen schrik om een paar games te verliezen maar winnen is natuurlijk beter. :niceone:

Mijn favoriete heroes zijn: Nunu, Annie, Warwick, Yi, Ali, Ashe, Zilean

Ingame name heypr0
http://lolstatistics.com/player/eu/22143415

Alex40014

Legacy Member
Is da nu een bug op die site of zijde gij echt op al die games geleaved?

FinalFrager

Legacy Member
Ik wil wel meedoen... Ik heb een eigen teamspeak server waar ik altijd op zit wanneer ik online ben.

teamspeak.finalfrag.be:9984

Kom maar een keertje af en dan kunnen we wel wat ranken...

pinoken

Legacy Member
'k ben geïintresseerd. Ingame name is DaPino. Laat maar eens iets weten als je on bent.

'k Speel op 3v3 met een pack champs dat daar goed is (Trynda, Jax, Morde, Ww, Olaf, Xin enz) dus dat zit snor. En mijn rating is op de moment 'al' 1313 dus we zitten al dicht bij elkaar. 'k Zou gold willen halen. :)

nexonion

Legacy Member
Ah tof, heb ook al ne maat waarmee ik vaak queue die Singed mained en ook deftig is met Udyr dus dan kunnen we al een redelijk team maken he :)

@finalfrager kzen is op die TS gegaan maar 'bekkerke(gij?)' waard precies afk :p

FinalFrager

Legacy Member
Nee, ik ben FinalFrag op die TS...

Ik zit altijd daarop als ik online ben... We zitte der dikwijls mee ne man of 3-4 op... ge springt maar is binne

nexonion

Legacy Member
ff kes een upke, i need those matches before friday (dominion update dus einde s1?)

al ff gespeeld met pino, ging goed

zijn er nog kandidaten

pinoken

Legacy Member
Zolang ge mij een Undying champ geeft gaat dat allemaal. :p

Ma ging inderdaad goed maar na vandaag zal het dikwijls 's avonds zijn dat ik pas on kom omdat 'k naar school moet he. :)

The Monopoly Guy

Legacy Member
vandaag en morgen kan ik nog wel
add: the monopoly guy

nokeyboard

Legacy Member
Ik kan morgen wel spelen, vanaf 6uur ganse tijd tot snachts in de late uurtjes.
Vrijdagga ik op vakantie met de enige echte claudia^^

ClaudiaQT is me IGN als ge morgen srs een rating push wilt doen, i am in.

nexonion

Legacy Member
nokeyboard zei:
Ik kan morgen wel spelen, vanaf 6uur ganse tijd tot snachts in de late uurtjes.
Vrijdagga ik op vakantie met de enige echte claudia^^

ClaudiaQT is me IGN als ge morgen srs een rating push wilt doen, i am in.

tomorrow we play :niceone:

ik heb jou ook ineens geadd monopoly guy

nokeyboard

Legacy Member
nexonion zei:
tomorrow we play :niceone:

ik heb jou ook ineens geadd monopoly guy

sgoeie. Als ik terug ben van herexamen(heb in de namiddag herexamen) kom ik wel online=)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Doen we sfs nog wa rankeds?
Kwil die 6 games best nog hebben :D

nexonion

Legacy Member
als er nog mensen zijn die 3v3 willen spelen, let me know :-) ik zoek echter wel mensen die actief zijn

nexonion

Legacy Member
nexonion zei:
als er nog mensen zijn die 3v3 willen spelen, let me know :-) ik zoek echter wel mensen die actief zijn

nog eens een upke, ik zoek altijd mensen die willen 3'n, wel liefst met wat TT en ranked ervaring ;)

/w ingame, heypr0
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan