Archief - 3d of niet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fantasy

Legacy Member
hallo bf fans,
Als trouwe fan van bf2 kijk ik dus ook uit naar de opvolger bf3 !
Ik ga me een nieuwe configuratie kopen, wat zouden jullie me aanraden voor een budget van zo'n 800 à 1100 euro (zonder scherm) waar ik toch enkele jaren kan van genieten. Kan ik nu evengoed bij een merk desktop terecht zoals bijv HP ? Is het vandaag aangeraden een videokaart te nemen met 3d ondersteuning, iemand hier ervaring mee met 3d games ?
Staat dit 3d systeem nog in een beginstadium ?
bedankt iedereen voor jullie mening en tips.
Mvg
fantasy

azertyalex

Legacy Member
3d is cool, ik hou het 15 minuten vol zonder koppijn.
Na een beetje oefenen kan ik het nu al 40 minuten volhouden, mijn vriend houd het in het begin al een uur vol, nu al meer.
(Getest in de saturn) :D

SXe

Legacy Member
fantasy zei:
hallo bf fans,
Als trouwe fan van bf2 kijk ik dus ook uit naar de opvolger bf3 !
Ik ga me een nieuwe configuratie kopen, wat zouden jullie me aanraden voor een budget van zo'n 800 à 1100 euro (zonder scherm) waar ik toch enkele jaren kan van genieten. Kan ik nu evengoed bij een merk desktop terecht zoals bijv HP ? Is het vandaag aangeraden een videokaart te nemen met 3d ondersteuning, iemand hier ervaring mee met 3d games ?
Staat dit 3d systeem nog in een beginstadium ?
bedankt iedereen voor jullie mening en tips.
Mvg
fantasy

3D gaming staat echt in zijn kinderschoenen.

Om te beginnen is het al veel te duur voor wat het is want:

(Wss wordt enkel nVidia 3D ondersteunt, daar ga ik nu van uit)
nVidia 3D kit
120 Hz monitor
Een pc die BF3 tegen MINSTENS 120 FPS kan spelen (Anders ga je wss gigantische lag/framedrops ofzo hebben) (geen enkele dus op een deftige resolutie met iets of wat van AA/AF/... op.) met minstens SLI GTX 580.

Én al zeker geen merkpc. Moest je een game pc van een merk kopen zou je serieus meer als 5000 euro kwijt zijn voor alles maxed out te spelen in 3D. En dan nog is het wss onmogelijk voor élke pc (of die nu SLI GTX 580 heeft of CrossFire HD 6990) om het maxed out te spelen.





En dan krijgen veel mensen nog koppijn ook na een tijdje... (Ik ook als ik bv. een film zie)

vishnusixclix

Legacy Member
Persoonlijke smaak imo. Maar ik vind het redelijk nutteloos.

KoOkiE

Legacy Member
ik volg SXe, veel te duur op dit moment, en nog maar in beginfase. Scherm, bril (set) en systeem dat alles aankan zou zodanig veel kosten dat dit het "extra'tje" (want dat is het eigenlijk maar) absoluut niet waard is.

het koppijn probleem is inderdaad ook iets waar je rekening moet mee houden, als je al koppijn krijgt van intensief gamen kan het 3D effect je hersenen alleen maar meer onder stress brengen (met alle gevolgen van dien)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan