Archief - 30-day subscription included with purchase ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mully

Legacy Member
Ik had een vraag (noobvraag) over de subscription. Ik heb vandaag het spel gekocht en dacht lekker 30 dagen te kunnen spelen. Omdat er op de game 30 dagen gametime inclusief stond. Maar nu ik registreer mijn game met die code dat je erbij krijgt maar blijkt dat dit niet genoeg is.

Want zo lees ik bij mijn account : You have 29 days of play time remaining. You must sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code before you can play. If you sign up for a recurring subscription, you will be billed automatically at the end of your current remaining play time.


Dus je moet nog game time bijkopen voor alleer te kunnen spelen ? Je kan dus niet gewoon het spel kopen en 30 dagen spelen ?

Kweet waarschijnlijk redelijk noob vraag maar iedereen moet leren in begin :help:

sure

Legacy Member
Met een creditcard kun je gratis spelen.
Anders moet je een gametime kaartje gaan halen.
Maar ge zult toch wel iemand kennen zeker met een creditcard?

romanspartan

Legacy Member
heb het zelfde prrobleem de game staat ook in mijn orgin bibliotheek en als ik hem van daar launch krijg ik oog nog steeds hetzelfde wtf ?

Fredvdp

Legacy Member
Dat was zo bij World of Warcraft maar ik heb mij op dit forum laten vertellen dat dit bij SWTOR niet zo is. Misschien heeft die persoon zich vergist.

Als ge een PayPalaccount opgeeft, gaat het dan? Ik heb zelf nog geen SWTOR gespeeld sinds na de betadus ik wete nog niet hoe het werkt.

Piekatsjoe

Legacy Member
Met een paypal account vraagt ie nog altijd achter een cc.

math

Legacy Member
Je moet een cc hebben of een game card kopen om te kunnen spelen.

MassiveD

Legacy Member
Dhene zei:
Das al bij iedere mmo zo geweest...

idd, altijd zo geweest en zal hoogstwaarschijnlijk altijd zo blijven.

Snap niet dat ze hier zo kunnen whinen over zoiets, checkt uw doos eens voor ge het koopt daar staat het duidelijk op(of vraag het aan de verkoper).

romanspartan

Legacy Member
bij wow heb je gewoon je 30 dagen gratis hoor en hoef je ook niet direct achter een pre paid card te lopen alleen als je 30 dagen verlopen zijn .en er staat ook duidelijk op de doos 30-day subscription inlcuded whit purchase .

Curtis_ssk

Legacy Member
romanspartan zei:
bij wow heb je gewoon je 30 dagen gratis hoor en hoef je ook niet direct achter een pre paid card te lopen alleen als je 30 dagen verlopen zijn .en er staat ook duidelijk op de doos 30-day subscription inlcuded whit purchase .

Niet echt, tenzij je start met de trial

romanspartan

Legacy Member
bij wow had ik een battle chest en ik kon gewoon 30 dagen spelen

Sorasan

Legacy Member
romanspartan zei:
bij wow had ik een battle chest en ik kon gewoon 30 dagen spelen

in het begin van wow, zoveel jaar terug was het ook eerst betalen dan spelen.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Iemand in de familie / vriend / kennis (die u vertrouwd) heeft toch zowiso een CC? :p

Skipze

Legacy Member
Het is echt geen afzetterij hoor. Jullie moeten stoppen met denken van dat die 30 dagen gratis 'normaal' is. Die 30 dagen gratis is nen bonus.

Stel je krijgt geen 30 dagen gratis, dan koop je het spel EN een gamecard of subscribe je je met een creditcard. Het enige dat nu veranderd is dat je voor je gamecard (2maand) of je subscription (1maand, 3maand of 6maand) je 30 dagen gratis kan spelen.

Star Wars is een PAY to play spel, dus het is voor iedereen geweten dat jet moet betalen voor te kunnen spelen, dus je moet niet verwachten dat je die eerste 30 dagen gratis kan/mag spelen.

Thorazer

Legacy Member
Sorasan zei:
in het begin van wow, zoveel jaar terug was het ook eerst betalen dan spelen.
In het begin van wow kon je een valse cc ingeven om toch te kunnen genieten van je eerste maand :)

Toen waren de gamecards out of stock en zochten de mensen naar alternatieven :p
En op die manier lukte het.

Acidbaron

Legacy Member
Het is en blijft simpel, je wordt gewoon verwacht dat ge kunt betalen na die gratis periode over is.

Dit is voor elke premium mmo sinds ik terug kan denken en zoiets blijft ook geldig tot wanneer ze een expansie bereiken want dan telt die expansie meestal mee als verdere verificatie.

Voor de rest, voor sommige is het moeilijk hier omdat ze je niet doodgooien met kredietkaarten zoals in NA. Maar voor iedere werkende persoon is het niet moeilijk om zo'n dingske te verkrijgen. Ook hier in België heb je meer locale debiet kaarten zoals proton/bancontact en geloof Ideal voor nederland, ipv Mastercard/visa etc debiet kaarten wat ook werkt.

Enigste wat ik dom vindt is dat ze nog altijd niet na zoveel jaren nog altijd niet echt veel rekening houden met europese betaal methodes en dat ze gewoon geen paypal aanvaarden waarvan men je bank met positieve krediet heb gelinkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan