Archief - 20-70 fps?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kefke881

Legacy Member
Ik weet er niet zoveel vanaf maar is het normaal dat ik op mp_harbor een fps heb tussen de 20-70. Ik heb hier eigenlijk nog nooit op gelet. Is er een merkbaar verschil tussen een hoge en een lage fps? Alle instellingen staan op normal.

Specs:
-Intel P4
-256mb ram
-Vga-kaart report:
INTEL(R) 82845G EXTREME GRAPHICS REPORT

Report Date: 09/20/2004
Report Time[hr:mm:ss]: 19:24:37
Driver Version: 6.14.10.3865
Operating System: Windows NT* 5.1.2600 Service Pack 1
Default Language: Dutch
DirectX* Version: 9.0
Physical Memory: 254 MB
Min. Graphics Memory: 1 MB
Max. Graphics Memory: 64 MB
Graphics Memory in use: 5 MB
Processor: x86
Processor Speed: 1799 MHZ
Vendor ID: 0x8086
Device ID: 0x2562
Device Revision: 1

byter

Legacy Member
buite voor sommige trickjumps (125fps) is het nie echt verschil ..constante fps speelt wel vloeiender :\

nu je ram en gfx kaart(allez dunno performance van die eigenlijk) zijn wat aan de mindere kant :s

Mich

Legacy Member
idd intel extreme grafhics is da nie met shared ram? dunno zenne, maar volgens mij zijn da vrij tot zeer slechte kaarten om spelekes mee te spelen

kefke881

Legacy Member
byterage zei:
buite voor sommige trickjumps (125fps) is het nie echt verschil ..constante fps speelt wel vloeiender :\

nu je ram en gfx kaart(allez dunno performance van die eigenlijk) zijn wat aan de mindere kant :s

Ram geheugen d8 ik al langer bij te steken. Gaat dit de fps laten stijgen/maps sneller latan laden of moet ik dan een nieuwe gfx kopen? Wat niet echt mijn bedoeling was.
Zal cod:uo hier nog kunnen spelen of zou dit helemaal niet gaan?
thx

byter

Legacy Member
als je cod kan spelen zal uo ook wel gaan
veel zwaarder is het niet ..alleen soms veel open ruimte wat fps vreet

*HittriX*

Legacy Member
1: nieuwe 3d kaart kopen
2: meer ram geheugen laten bij plaatsen

Davion

Legacy Member
u graka is brol^99999999999999

al chans da ge cod kunt spelen ma bon, kijk maar eerst of ge een agp poort hebt voor ge een nieuwe graka wilt steken

Ulukai5

Legacy Member
byterage zei:
als je cod kan spelen zal uo ook wel gaan
veel zwaarder is het niet ..alleen soms veel open ruimte wat fps vreet

COD bolt hier flawless, maar UO is toch een pak zwaarder hoor. Zeker met die specs gaat ge da wél voelen.

Denk dat die graka van hem een grafische chip is op zijn mobo. Upgrade is alleszins wel aan te raden als ge wa spaarcentjes hebt.

schurno

Legacy Member
Ge speelt met een gfx kaar op u mobo?

No way da ge echt veel fps gaat halen zu

Blaze the 411

Legacy Member
bwah ik heb een P3 1. gigz gforce 2 en 256 ram en ik draai alles normal-low met men fps van tussen 30 en 70 naargelang welke map

ma ik ga nog 256ram vanavond bijsteke gaat da dan hogere frames geve en kortere laadtijden ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan