Archief - 2 de account Bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

optio

Legacy Member
Hoi,

Ik speel al ff Bf3 en nu wou ik een 2de account maken omdat me neefke ook regelmatig eens wil spelen en aangezien hij pas 5 jaar is is da nie zo bevordelijk voor men stats :)
Weet iemand of dit mogelijk is of ben je dan verplicht het spel nog een keer te kopen?

Grtz!

elalexandro

Legacy Member
Het zal een tweede spel worden man.
Btw, probeer eerst je neefke te verleiden met een ander spel.
Anders kan het zijn dat kerels die graag vordering willen maken en met teamplay willen spelen ventjes zoals hem zullen tegenkomen en bijgevolg een tegenzin krijgen van BF3.

No offense maar tis zo true!

Frado2005

Legacy Member
zijn dergelijke games niet wat te vroeg voor een 5-jarige?:unsure:

optio

Legacy Member
Tja ik weet nie hoe jullie zouden reageren ma als hij mij dat spel altijd ziet spelen en dan vraagt, mag ik ook eens met een jeep rijden of vlieger vliegen dan ben ik niet zo egoïstisch om te zeggen van nee da mag alleen ik... en ja voor die wat tegenzin krijgen omdat 1 iemand op de server nie zo goed speelt en zich e beetje amuseert met rondlopen en rijden bummer voor hun dan

nillie

Legacy Member
Je kan hem misschien wat op 1 player start servers laten spelen? Dan kan hij wa rond rijden / vliegen zonder constant gekilled te worden. en dem kan wa dingen kapotschieten etc...

Of hij kan buiten in den hof met een plastiek geweer rondlopen en bf3 naspelen, zoals wij da vroeger deden toen we nog fantasie hadden...

assgoblin

Legacy Member
Kzou em toch ook eerder laten rondrijden op 1-player servers dan ofzo. Of gewoon een racespelleke laten spelen. 5 jaar is imo wel echt te jong om al da geweld te aanzien :-|

nillie

Legacy Member
assgoblin zei:
Kzou em toch ook eerder laten rondrijden op 1-player servers dan ofzo. Of gewoon een racespelleke laten spelen. 5 jaar is imo wel echt te jong om al da geweld te aanzien :-|

Bwa, toen da ik een jaar of 5 - 6 was speelde ik toch ook al wel is DooM of wolfenstein 3D, en daar kwam ok wel wat geweld in. En ik heb (voorlopig) nog geen moordplannen beraamd of jail-time gedaan.

ik denk dat bf3 gewoon veel te moeilijk is voor zoon klein ventje. Hij zal indd meer plezier hebben aan wat rondlopen en dozen kapot schieten, dan constant op nen killcam liggen loeren.

Anopheles

Legacy Member
laat da ventje wat GTA IV spelen ! Op Consoles kan je trouwens met meerdere accounts spelen

optio

Legacy Member
@ nillie tja als we moeten kijken naar hoe alles vroeger was tov nu dan kunnen we zelf ook het een en ander gaan laten, dan kunne we zelf ook allemaal stoppen met hier op internet te zitten en ne gsm gebruiken en kunne we mss direct allemaal terug met paard en kar gaan rijden om het millieu te redden...men punt is dus tijden veranderen nu eenmaal ik ben blij dat ik toen ik opgroeide veel games gespeeld heb en tv gekeken, daardoor heb ik logisch inzicht gekregen en praatte ik al engels zonder er ooit les voor gevolgd te hebben.

@Anopheles hij heeft hier al ne ps3 staan met +-50 spellekes op waaronder GTA IV

Ma het punt van waarom ik hier een vraag heb gesteld wordt zo een beetje verandert in ieder zijn moreel standpunt tov kinderen die spellekes spelen die zogezegd hun vormen tot massamoordernaars, geloof mij dat heeft niks met spellekes spelen te maken maar met hoe je wordt opgevoed en hoe je mentale toestand is. Ik ben opgegroeid met mario bros te spelen en luste nog altijd geen champignons...

nillie

Legacy Member
twas ni mijn bedoeling van de moraalridder uit te hangen. Ge moet men post ni al te serieus nemen...alleen da van die 1player start servers. da leek mij wel een goei suggestie. Toch better dan dat manneken op ne volle public te laten spelen. daar heeft hij nix aan en uw stats ook ni (als da al belangrijk is voor u).

Lamsednav

Legacy Member
5 jaar en al GTAIV spelen -_- In mijnen tijd speelde ik nog met de blokskes.

Takashi

Legacy Member
optio zei:
Hoi,

Ik speel al ff Bf3 en nu wou ik een 2de account maken omdat me neefke ook regelmatig eens wil spelen en aangezien hij pas 5 jaar is is da nie zo bevordelijk voor men stats :)
Weet iemand of dit mogelijk is of ben je dan verplicht het spel nog een keer te kopen?

Grtz!
5jaar.. die moet geen fucking pc games spelen wa is da nu, stuurt die es naar buiten met een bal...

Bart Religion

Legacy Member
Ik game al sinds mijn 4 jaar ofzo. No problem. Op de NES van mijn pa ^^

.Tir

Legacy Member
Takashi zei:
5jaar.. die moet geen fucking pc games spelen wa is da nu, stuurt die es naar buiten met een bal...
² !

Mijn zoontje is er 10 en zelfs dat vind ik nog te jong voor BF3.
Maar goed, dat is dan mss overdreven maar hij zal toch nog een paar jaar moeten wachten om BF te mogen spelen.

optio

Legacy Member
Takashi zei:
5jaar.. die moet geen fucking pc games spelen wa is da nu, stuurt die es naar buiten met een bal...

Dat doet em op woensdag als hem naar de voetbal training gaat...

optio

Legacy Member
.Tir zei:
² !

Mijn zoontje is er 10 en zelfs dat vind ik nog te jong voor BF3.
Maar goed, dat is dan mss overdreven maar hij zal toch nog een paar jaar moeten wachten om BF te mogen spelen.

Dat zal ook van de opvoeding afhangen die je zelf genoten heb denk ik (in veronderstelling dat jij iets strenger bent opgevoed dan) , ikzelf heb vroeger ook altijd zowat alles gekregen wat ik wou en had ook al een atari van toen die gereleased was. En daarom weet ik hoe fijn ik dat vond om dit alles te krijgen toen ik zo klein was en persoonlijk denk ik dat het toch goed is uitgedraaid met mij, ookal stonden op sommige spellekes ne sticker (dit was wel later als het atari tijdperk natuurlijk) met vanaf die leeftijd spelen zelfde met films trouwens.

Ma laten we het hier maar bij laten weet nu dat ik gewoon een 2de game moet kopen om een 2de account te maken en dat was alles waar het om draaide eigenlijk, dus nu ga ik nog ff bekijken of ik dit ook daadwerkelijk ga doen.

Grtz!

Takashi

Legacy Member
optio zei:
Dat zal ook van de opvoeding afhangen die je zelf genoten heb denk ik (in veronderstelling dat jij iets strenger bent opgevoed dan) , ikzelf heb vroeger ook altijd zowat alles gekregen wat ik wou en had ook al een atari van toen die gereleased was. En daarom weet ik hoe fijn ik dat vond om dit alles te krijgen toen ik zo klein was en persoonlijk denk ik dat het toch goed is uitgedraaid met mij, ookal stonden op sommige spellekes ne sticker (dit was wel later als het atari tijdperk natuurlijk) met vanaf die leeftijd spelen zelfde met films trouwens.

Ma laten we het hier maar bij laten weet nu dat ik gewoon een 2de game moet kopen om een 2de account te maken en dat was alles waar het om draaide eigenlijk, dus nu ga ik nog ff bekijken of ik dit ook daadwerkelijk ga doen.

Grtz!
http://gamemedia.wcgame.ru/data/2011-07-10/atari-game.jpg

.. groot verschil met atari games en BF3, vooral voor zo'n jonge leeftijd, ik speelde vroeger ook op de nintendo toen ik 5-6 jaar was, Knabbel en babbel en mario..

swat, tis mijn neefke nie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan