Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ether zei:Je kan wel geen ervaring verkrijgen met die opstelling, dus best enkel gebruiken in je friendly's...
perre zei:wel jammer dat van die ervaring. anders zou er nogal wa volk da 3-4-3 speelt overschakelen denk ik. of zelfs da 3-5-2 speelt. ik zout in elk geval stevig overwegen...
sToRm zei:2-5-3 is int echt ook ni realistisch hé
grtz

perre zei:50.000 man da naar ne 4de klasser komt kijke ook ni![]()

perre zei:50.000 man da naar ne 4de klasser komt kijke ook ni![]()
Krosser zei:25.000 man da naar nen 3de klasser komt kijken ook ni![]()
.
perre zei:die 50.000 is een random gekozen getal hé, ni mijn toeschouwers.
@storm: ik bedoelde inderdaad gewoon maar dat er wel meer onrealistische dingen aan hattrick zijn. wat maakt eentje meer of minder dan![]()

Datum: 29-08-2004 om 13:00perre zei:die 50.000 is een random gekozen getal hé, ni mijn toeschouwers.
@storm: ik bedoelde inderdaad gewoon maar dat er wel meer onrealistische dingen aan hattrick zijn. wat maakt eentje meer of minder dan![]()

perre zei:wel jammer dat van die ervaring. anders zou er nogal wa volk da 3-4-3 speelt overschakelen denk ik. of zelfs da 3-5-2 speelt. ik zout in elk geval stevig overwegen...
