Archief - 2-5-3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killblok

Legacy Member
kunt ge eig 2-5-3 spelen zonder training te verliezen? Kheb da ergens gelezen maar kweet nie of da klopt, heeft er ms iemand da al is geprobeerd?

killblok

Legacy Member
k, is wel handig voor als ik overschakel op passing training.

Ether

Legacy Member
Je kan wel geen ervaring verkrijgen met die opstelling, dus best enkel gebruiken in je friendly's...

perre

Legacy Member
Ether zei:
Je kan wel geen ervaring verkrijgen met die opstelling, dus best enkel gebruiken in je friendly's...

wel jammer dat van die ervaring. anders zou er nogal wa volk da 3-4-3 speelt overschakelen denk ik. of zelfs da 3-5-2 speelt. ik zout in elk geval stevig overwegen...

sToRm

Legacy Member
perre zei:
wel jammer dat van die ervaring. anders zou er nogal wa volk da 3-4-3 speelt overschakelen denk ik. of zelfs da 3-5-2 speelt. ik zout in elk geval stevig overwegen...

2-5-3 is int echt ook ni realistisch hé

grtz

sToRm

Legacy Member
perre zei:
50.000 man da naar ne 4de klasser komt kijke ook ni :p

[AntzFokMode]

jamma zo kunne we ook beginne te zeggen dat ne ze int echt toch allemaal goed kunne passen hé. da is bij hattrick middevelders ni 't geval :p

want int echt ni kunne passe kunne is nix waard :p

[/AntzFokMode]

Grtz

perre

Legacy Member
Krosser zei:
25.000 man da naar nen 3de klasser komt kijken ook ni :cry:

die 50.000 is een random gekozen getal hé, ni mijn toeschouwers ;).

@storm: ik bedoelde inderdaad gewoon maar dat er wel meer onrealistische dingen aan hattrick zijn. wat maakt eentje meer of minder dan ;)

sToRm

Legacy Member
perre zei:
die 50.000 is een random gekozen getal hé, ni mijn toeschouwers ;).

@storm: ik bedoelde inderdaad gewoon maar dat er wel meer onrealistische dingen aan hattrick zijn. wat maakt eentje meer of minder dan ;)

idd, tevéél om op te noemen. Stelt u voor, iederéén een jaar op keepen trainen :crazy:

SIO

Legacy Member
perre zei:
die 50.000 is een random gekozen getal hé, ni mijn toeschouwers ;).

@storm: ik bedoelde inderdaad gewoon maar dat er wel meer onrealistische dingen aan hattrick zijn. wat maakt eentje meer of minder dan ;)
Datum: 29-08-2004 om 13:00
MatchID: 21380931
Stadion: SiO's Soccerdome
Publiek: 50505

stoefmode ooooooooooooooooonnn :D

Ether

Legacy Member
perre zei:
wel jammer dat van die ervaring. anders zou er nogal wa volk da 3-4-3 speelt overschakelen denk ik. of zelfs da 3-5-2 speelt. ik zout in elk geval stevig overwegen...



Bah, dan moej ofwel een flank volledig openlaten, ofwel heel je centrale verdediging openlaten, tegen een deftige aanval zijde serieus gesjost.. Das goed tegen ploegen waarvan de aanval suckt, ma tis ook al vinnek :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan