dunno
Legacy Member
Iemand die deze game kent, speelt of volgt?
Het is een FREEWARE game in de stijl van Age of Empires en speelt zich af in de klassieke oudheid.
Momenteel is het spel nog in alpha (of beta), maar worden er regelmatig nieuwe testversies uitgebracht die door het publiek gespeeld kunnen worden.
Zeker de moeite!!!!
0 A.D. :: Wildfire Games
Het is een FREEWARE game in de stijl van Age of Empires en speelt zich af in de klassieke oudheid.
Momenteel is het spel nog in alpha (of beta), maar worden er regelmatig nieuwe testversies uitgebracht die door het publiek gespeeld kunnen worden.
Zeker de moeite!!!!
0 A.D. :: Wildfire Games