flee*-666
Legacy Member
hey
reden van de verkoop:
het zijn vrij oude games die ik niet meer speel dus verkoop ik ze om centjes te krijge om er nieuwe te kopen
staat van de games:
deze zijn allemaal in perfecte staat omdat ik er altijd heel veel zorg voor draag
bij sommige games weet in niet van buiten of er doosje en handleiding bij zit
(als er een bod word gedaan kan ik dit natuurlijk nakijken)
prijs:
doe maar een bod en mss ga ik wel akoord
de games zelf:
-a bugs life (gbc)
-warioland: super mario land 3(gbc)
-lucky luke (gbc)
-super mario land 2: 6 golden coins(gbc)
-buffy the vampire slayer (gbc)
-men in black(gba)
-harry potter 1(gba)
-spiderman: mysterio's menace (gba)
-the urbz(nintendo ds)
-ratchet&clank (ps2)
-bomber man (gbc)
-need for speed underground(xbox)
-halo(xbox)
-splinter cell(xbox)
-nba live 2003(xbox)
-soldier of fortune special edition (pc)
-een xbox in goede staat altijd goed voor gezorgt
-flight simulator voor windows 95,98 en ME (staat op de doos)
-een zilveren ps2(niet slimline) maar deze gaat alleen weg voor een goede prijs want hij is niet meer te krijgen en ik ben er nogal gehecht aan(met 2 zilveren controllers en memorycard)
-pc zoo tycoon 2
-dvd afstandsbediening xbox
-tony hawks underground 2 xbox
-tony hawks pro skater 4 xbox
-james bond 007 nightfire
-loco roco (psp)
ik behoud mij het recht voor om blablabla...
mvg
reden van de verkoop:
het zijn vrij oude games die ik niet meer speel dus verkoop ik ze om centjes te krijge om er nieuwe te kopen
staat van de games:
deze zijn allemaal in perfecte staat omdat ik er altijd heel veel zorg voor draag
bij sommige games weet in niet van buiten of er doosje en handleiding bij zit
(als er een bod word gedaan kan ik dit natuurlijk nakijken)
prijs:
doe maar een bod en mss ga ik wel akoord
de games zelf:
-a bugs life (gbc)
-warioland: super mario land 3(gbc)
-lucky luke (gbc)
-super mario land 2: 6 golden coins(gbc)
-buffy the vampire slayer (gbc)
-men in black(gba)
-harry potter 1(gba)
-spiderman: mysterio's menace (gba)
-the urbz(nintendo ds)
-ratchet&clank (ps2)
-bomber man (gbc)
-need for speed underground(xbox)
-halo(xbox)
-splinter cell(xbox)
-nba live 2003(xbox)
-soldier of fortune special edition (pc)
-een xbox in goede staat altijd goed voor gezorgt
-flight simulator voor windows 95,98 en ME (staat op de doos)
-een zilveren ps2(niet slimline) maar deze gaat alleen weg voor een goede prijs want hij is niet meer te krijgen en ik ben er nogal gehecht aan(met 2 zilveren controllers en memorycard)
-pc zoo tycoon 2
-dvd afstandsbediening xbox
-tony hawks underground 2 xbox
-tony hawks pro skater 4 xbox
-james bond 007 nightfire
-loco roco (psp)
ik behoud mij het recht voor om blablabla...
mvg