Python[BE]
Legacy Member
ik heb:
2 x Xbox Gamecom X10
http://images.google.be/imgres?imgur...lr=&sa=X
1 x Xbox Gamecom X20
http://images.google.be/imgres?imgur...lr=&sa=G
Alles is nieuw en sealed.
Elke headset mag weg voor 10 euro exclu.
2 x Xbox Gamecom X10
http://images.google.be/imgres?imgur...lr=&sa=X
1 x Xbox Gamecom X20
http://images.google.be/imgres?imgur...lr=&sa=G
Alles is nieuw en sealed.
Elke headset mag weg voor 10 euro exclu.