cornetto
Legacy Member
Hallo
Ik verkoop mijn xbox console omdat ik een 360 gekocht heb.
Console is een goede staat buiten enkele krasjes bovenop omdat er een tijd geleden een ps2 bovenop heeft gestaan.
Ook als je de drive open doed kan het zijn dat deze meteen terug sluit, geen idee wat daar de oorzaak van is, maar speelt nog geweldig goed, nooit problemen mee gehad ofzo
Zit een Samsung drive in (voor de mensen die zich er in in teresseren
)
alle kabels + originele S controller erbij en een namaak controller
Halo, Driver 4 Parall Lines, Forza Motorsport en NFL Fever 2004 zitten er ook nog bij
(Halo zonder doosje, zat bij xbox).
Staan ook nog enkele cd's op HD.
Ik werk in posten dus het kan zijn dat het even duurt eer ik antwoord, liefst ook afhalen want kga zoiets nie versturen met de post denk ik, hou ook rekening met de uren van mijn werk als je komt afhalen (volgende week heb ik van 14u00-22:00).
Veel geluk in het bieden!
Groetjes
Robin
Ik verkoop mijn xbox console omdat ik een 360 gekocht heb.
Console is een goede staat buiten enkele krasjes bovenop omdat er een tijd geleden een ps2 bovenop heeft gestaan.
Ook als je de drive open doed kan het zijn dat deze meteen terug sluit, geen idee wat daar de oorzaak van is, maar speelt nog geweldig goed, nooit problemen mee gehad ofzo

Zit een Samsung drive in (voor de mensen die zich er in in teresseren
)alle kabels + originele S controller erbij en een namaak controller
Halo, Driver 4 Parall Lines, Forza Motorsport en NFL Fever 2004 zitten er ook nog bij
(Halo zonder doosje, zat bij xbox).Staan ook nog enkele cd's op HD.
Ik werk in posten dus het kan zijn dat het even duurt eer ik antwoord, liefst ook afhalen want kga zoiets nie versturen met de post denk ik, hou ook rekening met de uren van mijn werk als je komt afhalen (volgende week heb ik van 14u00-22:00).
Veel geluk in het bieden!
Groetjes
Robin
pak dan ma 50€