Archief - [XBOX] TK Console + games + DVD kit + draagtas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ANGEL8eyes

Legacy Member
Te koop -indien correcte prijs geboden wordt- als één pakket graag :bow:

Xbox Console (voor de techneuten: het is een v1.0, eerste model in België verkocht en hij is natuurlijk buiten garantie. Hij is eenmalig open gemaakt voor een "noisy" HSF tot de orde te roepen en werkt opnieuw vrijwel geluidloos...geen mods of knutselwerk, :naughty: stel me hierover dus geen vragen.)

2 original controllers (de grote dus) :p

3 topgames (Halo, DOA3 en PGR) :applause:

Xbox DVD kit (de remote met ontvanger) :music:

originele Xbox draagtas (zwart met groene trims) :cool:

Mag weg wegens aankoop X360, maar bij gebrek aan of te lage biedingen hou ik hem wel voor "nostaligische redenen".

Dank u voor het lezen van deze thread. (een beetje beleefdheid kan geen kwaad dacht ik zo zelf ;) )

stieno1989

Legacy Member
hoeveel zoude ervoor willen?afspreken in gent mogelijk wegens onkostevergoeding?kzou hem zeker maandag nodig heben dan heb ik een vrije dag.
mvg

ANGEL8eyes

Legacy Member
:p 'k had gehoopt op een 120-125€, zal mijn conclusies wel trekken als er geen boden komen die ietwat in die buurt zijn ...of geen boden tout court. :doh:

Gent, oops. Moet helaas werken de komende weken, geen echte vakantieperiode voor mij helaas... Nadeel van m'n huidige job vrees ik. Ik kom trouwens (bijna) nooit in de Vlaanders, ik woon nabij Brussel en werk nabij Antwerpen. Snorry. :oink:

2de Snorry voor de late (maandag) reply. Busy W-E

ANGEL8eyes

Legacy Member
:( Bon, ik leg me neer bij de feiten...

Deze thread mag gesloten worden bij gebrek aan interesse (voor het pakket).

De games worden mogelijk later nog afzonderlijk verkocht, maar zal hiervoor wel een nieuwe thread starten "if and when" ...

mythe

Legacy Member
ANGEL8eyes zei:
Ja, I know, maar ik dacht, hij is nog niet verkocht. En verkoopt hem misschien nog :). Maarja, k'heb ondertussen al één en ander op t'oog. Nog bedankt voor uw reactie ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan